Gå til innhold

Pus er skadet! Når gå til veterinær?

Anbefalte innlegg

Skrevet
42 minutter siden, Forever22 skrev:

Vet om jeg kan si det.. hun halter en god del, men oppfører seg som normalt.. hun klatrer og klorer på stativet sitt også. Blæ.. er så vanskelig å vurdere 😰

Når hun halter fortsatt,hadde jeg dratt til veterinær. Dyr viser ofte ikke smerte så godt.
God bedring til pus!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Nettvenn skrev:

Når hun halter fortsatt,hadde jeg dratt til veterinær. Dyr viser ofte ikke smerte så godt.
God bedring til pus!

Det er kanskje lurt ja... 😰 men veterinæren sa at jeg skulle se det an, hun sa at de viste tegn på smerte. Eventuelt at de gjemte seg, skreik, sluttet å spise osv.... 

men jeg skal ta en telefon til de igjen 😁

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, Forever22 skrev:

Det er kanskje lurt ja... 😰 men veterinæren sa at jeg skulle se det an, hun sa at de viste tegn på smerte. Eventuelt at de gjemte seg, skreik, sluttet å spise osv.... 

men jeg skal ta en telefon til de igjen 😁

Mange katter er jo ekstreme på å ikke vise smerte. Hvordan går det med pus?

Anonymkode: 9204e...57f

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange katter er jo ekstreme på å ikke vise smerte. Hvordan går det med pus?

Ja, er helt sykt! Hun har liksom vært som normalt 🤷🏼‍♀️ Den andre katten vår skadet seg en gang nede ved poten, og han skreik og gjemte seg, så merka med en gang at noe var galt! 

Hun halter ikke like ille nå, og ser nå at hun står på poten igjen! 😁😁 

• Liker 1
Skrevet

Kan ha kommet i klem i et tre eller noe, og vært stiv og støl. Tror det går bra med pus, jeg :) 

Anonymkode: ca6bb...68e

• Liker 1
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Forever22 skrev:

Hun halter ikke like ille nå, og ser nå at hun står på poten igjen!

Super-vanskelig å vurdere, men du har vært i Kontakt med Vet. fått råd, Og Puus er i bedring...

Hadde sett ann en dag til, -J e g ... Ønsker Puus, -og deg Alt Vel ! :smilyblomst: Min erfaring (-På meg sjøl)

Er att "Juling"/Skader Tar tre Dgr. -for å bli "Bedre", -Som andre har sagt, Katter er Tøffe, på "godt & vondt".

Tøff vurdering, -Men du Har Vet`n sitt råd  i ryggen...

A.(CAVE:Fnatt)

Endret av Sliten&kjørt51
Skrevet

Synes det er fint å lese om noen som tar kattene på alvor i forhold til dyrlege og lignende hører så mange triste historier. Hvordan går det med pus?

• Liker 2
Skrevet
På 11.12.2018 den 20.32, Forever22 skrev:

Ja! 😰 dette er 4 gang vi eventuelt må dra til dyrlegen med kattene (har 2). Sikkert brukt opp mot 40 000kr de siste årene... skikkelig rabbagaster disse pusene våre 🙈 uff..

Derfor forsikrer man dyra sine 👍🏻 

Skrevet

Dra NÅ!

Anonymkode: 92136...943

Skrevet

Hei igjen alle sammen 😁😍 dere er så snille og som tenker på lille pus! 

I dag sto jeg opp, tok mat i skålene til pusene og hører da at jentepus kom. Hun kommer løpende inn og skal ha mat og halter ikke i det hele tatt 🤷🏼‍♀️ Hva i alle dager? Foten er plutselig helt fin igjen?? Ser ikke antydning til at hun halter en gang??🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🥵 

• Liker 9
Skrevet
7 timer siden, Snorkfrøken skrev:

Derfor forsikrer man dyra sine 👍🏻 

Ja. Men vi rakk aldri forsikre de da skadene kom så brått på når de var små! Og etter skaden så fikk vi ikke forsikre de 🤷🏼‍♀️  Hadde jo såklart forsikra de om det var mulig! Nå var chip og kastrering inni den prisen også da, koster jo litt det også 🙈

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Forever22 skrev:

Hei igjen alle sammen 😁😍 dere er så snille og som tenker på lille pus! 

I dag sto jeg opp, tok mat i skålene til pusene og hører da at jentepus kom. Hun kommer løpende inn og skal ha mat og halter ikke i det hele tatt 🤷🏼‍♀️ Hva i alle dager? Foten er plutselig helt fin igjen?? Ser ikke antydning til at hun halter en gang??🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🥵 

Sikkert bare en liten forstuing/vridning tilsvarende overtråkk hos oss mennesker. Kan være veldig vondt, men går fort over.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger, og svar til dette.

Monstrum, mod.

Skrevet
På 12.12.2018 den 22.26, Diamant20 skrev:

Synes det er fint å lese om noen som tar kattene på alvor i forhold til dyrlege og lignende hører så mange triste historier. Hvordan går det med pus?

Enig ❤️ Nå går alt fint med pus 😁 aner ikke hva det var for noe, men nå er foten helt fin igjen 🙈

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun bare faket det for oppmerksomhet 😂😂 vi har vært så opptatt med den nye babyen på 6 mnd så kattene har vel følt seg litt tilsidesatt, selv om jeg føler vi koser og duller med de hele tiden😂 nå har kattene fått kokt torsk, så nå ligger de som to slakt foran peisen. Her blir de vel liggende til over nyttår😂🙈

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...