AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 .."😲" Da har mannen gjerne vært en familievenn, som en onkel til barna til kvinnen og den mannen hun er gift med, osv. Dette er jo film (spesielt amerikansk), men jeg lurer på hvor vanlig sånt er i virkeligheten? Liksom det at noen har vært gode venner. Mann og kvinne der mannen også er venn med ektemannen til kvinnen, og så har denne andre mannen egentlig elsket kvinnen hele tiden, men aldri sagt noe.. kanskje fordi de møttes da kvinnen var opptatt eller at mannen i utgangspunktet er vennen til ektemannen hennes. Jeg mener ikke at mannen er selv gift og later som ingenting ovenfor sin kone og utroskap og det temaet, men den greia med at noen klarer å være en venn i så mange år når de innerst inne elsker kvinnen. Er dette realistisk eller sånt som egentlig bare skjer på film? Anonymkode: 54290...4d4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Bytt ut "jeg elsker deg" til "jeg vil knulle deg" så blir det mer realistisk. Anonymkode: fbfda...697 15
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 Vennskap mellom menn og kvinner er en illusjon. Mannen vil alltid ha kvinnen. Anonymkode: e1e83...780 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vennskap mellom menn og kvinner er en illusjon. Mannen vil alltid ha kvinnen. Anonymkode: e1e83...780 Det forklarer hvorfor typen ikke har venninner, og foretrekker at jeg har flere jente enn guttevenner 😜 Anonymkode: c3967...92e 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #5 Skrevet 11. desember 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vennskap mellom menn og kvinner er en illusjon. Mannen vil alltid ha kvinnen. Anonymkode: e1e83...780 Så om en mann er venn med sin søster, så vil ha ha henne ? Anonymkode: fbfda...697 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #6 Skrevet 11. desember 2018 Dump han! Anonymkode: 41946...34c 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #7 Skrevet 11. desember 2018 Jeg er kvinnen som i en årrekke har vært forelsket i mannens kompis. Anonymkode: 815cf...2d5 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #8 Skrevet 11. desember 2018 Absolutt sannsynlig. Det skjedde meg/oss for noen år siden. En av mannens beste venner (han er gift, har barn osv) og mannen til min venninne, kom på døren og ba om å få snakke med meg. Han fortalte at han hadde vært forelsket i meg i mange, mange år og nå holdt han nesten ikke ut lenger..... Så ja, sannsynlig er det, det er ikke alt som "bare skjer på film" :) Vennskapet eksisterer dessverre ikke lenger. Ikke mellom noen av oss, dessverre. Vi er fortsatt begge gift på hver vår kant, og jeg var aldri forelsket i ham, men litt begeistret innimellom. Han mistolket det veldig..... Anonymkode: b091d...9bf 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #9 Skrevet 11. desember 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Dump han! Anonymkode: 41946...34c Kutt ut for f....! Anonymkode: f9b78...c7f 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #10 Skrevet 11. desember 2018 Voksne mennesker som ikke deler blod elsker ikke hverandre, så det der er bullshit. Anonymkode: 7fa63...7d2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #11 Skrevet 11. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vennskap mellom menn og kvinner er en illusjon. Mannen vil alltid ha kvinnen. Anonymkode: e1e83...780 Mannen min har kun venninner med unntak av én kompis, så snart ser du meg vel på skilsmissestatistikken 😂😉 Anonymkode: beb3f...37d 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #12 Skrevet 11. desember 2018 Det skjer på ordentlig, ja. Anonymkode: fcd27...17d 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #13 Skrevet 12. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har kun venninner med unntak av én kompis, så snart ser du meg vel på skilsmissestatistikken 😂😉 Anonymkode: beb3f...37d Sjansen er helt klart større, ja. Er det noe å le av, synes du? Anonymkode: 0ae7d...0df 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #14 Skrevet 12. desember 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: .."😲" Da har mannen gjerne vært en familievenn, som en onkel til barna til kvinnen og den mannen hun er gift med, osv. Dette er jo film (spesielt amerikansk), men jeg lurer på hvor vanlig sånt er i virkeligheten? Liksom det at noen har vært gode venner. Mann og kvinne der mannen også er venn med ektemannen til kvinnen, og så har denne andre mannen egentlig elsket kvinnen hele tiden, men aldri sagt noe.. kanskje fordi de møttes da kvinnen var opptatt eller at mannen i utgangspunktet er vennen til ektemannen hennes. Jeg mener ikke at mannen er selv gift og later som ingenting ovenfor sin kone og utroskap og det temaet, men den greia med at noen klarer å være en venn i så mange år når de innerst inne elsker kvinnen. Er dette realistisk eller sånt som egentlig bare skjer på film? Anonymkode: 54290...4d4 Jeg har aldri sett det på film. Hva slags filmer er det du ser på, egentlig? Anonymkode: 0ae7d...0df 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #15 Skrevet 12. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har kun venninner med unntak av én kompis, så snart ser du meg vel på skilsmissestatistikken 😂😉 Anonymkode: beb3f...37d 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjansen er helt klart større, ja. Er det noe å le av, synes du? Anonymkode: 0ae7d...0df Hvorfor er sjansen større? Jeg har også flere jentevenner enn guttevenner. Kommer rett og slett av at jeg ofte får bedre kontakt med jenter enn gutter. Har ikke sex med hverken jente- eller guttevennene mine. Hvis det alltid hadde vært problematisk og ha venner av motsatt kjønn hadde jeg vært mye ensom... Anonymkode: 22fb7...c0b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #16 Skrevet 12. desember 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: 😲 Er dette realistisk eller sånt som egentlig bare skjer på film? Anonymkode: 54290...4d4 Realistisk er det, men hvor ofte det skjer vet jeg ikke. Det virket i alle fall som om jeg var i en film da pappas arbeidskamerat sa til meg "jeg kunne vært faren din hvis moren din hadde sagt ja". På det tidspunktet var jeg 12 år, og både han, og foreldrene mine, var gifte. Da mamma og pappa skilte seg noen år etterpå kom han til meg igjen, og sa at han fremdeles ville være pappaen min hvis mamma ville. Mamma har fortalt meg i etterkant at han flere ganger hadde erklært sin udødelige kjærlighet til henne opp igjennom årene, men hun gjengjeldte ikke følelsene! Slikt tror man skjer på film, ikke i virkeligheten, men det gjør det altså. Anonymkode: 5c7d2...569 1
Fiskegrateng Skrevet 12. desember 2018 #17 Skrevet 12. desember 2018 18 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har aldri sett det på film. Hva slags filmer er det du ser på, egentlig? Anonymkode: 0ae7d...0df sikkert cheesy romantiske "komedier"
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #18 Skrevet 12. desember 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sett det på film. Hva slags filmer er det du ser på, egentlig? Anonymkode: 0ae7d...0df Love Actually. Vanity Fair. St Elmo's Fire. Bare de jeg kom på i farten. Vanity Fair ble vel skrevet på 1800-tallet, gikk nylig som serie på NRK. St Elmo"s Fire var en veldig populær film på.80-tallet. Anonymkode: 7aecd...4f2 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #19 Skrevet 12. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri sett det på film. Hva slags filmer er det du ser på, egentlig? Anonymkode: 0ae7d...0df Har du aldri sett på klassikere som Love Actually? Hva slags filmer er det egentlig du ser på? Anonymkode: e04c7...d25 3
Silvana Skrevet 12. desember 2018 #20 Skrevet 12. desember 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Bytt ut "jeg elsker deg" til "jeg vil knulle deg" så blir det mer realistisk. Anonymkode: fbfda...697 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå