Trulteskogen Skrevet 28. desember 2018 #41 Del Skrevet 28. desember 2018 Pene menn kan godt ha langt hår ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulteskogen Skrevet 28. desember 2018 #42 Del Skrevet 28. desember 2018 Not so much! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 28. desember 2018 #43 Del Skrevet 28. desember 2018 Har egentlig ingen formening om saken. For det som er bra på en, kan være ille på en annen. Og, så er jeg så gammel at det er det indre som teller mest. Da inngår jo det at mannen selv liker håret sitt, det gjør han absolutt mer attraktiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
282_NaughtySpark Skrevet 28. desember 2018 #44 Del Skrevet 28. desember 2018 On 12/23/2018 at 3:39 PM, AnonymBruker said: Er det noen andre her som har erfaring med å ha veldig langt hår? Noen tips kanskje? Anonymkode: 2bb5a...38d https://forums.longhaircommunity.com/forum.php De beste hårtipsene finner du her. Den dagen jeg (endelig) blir enig med meg selv om å spare til (skikkelig) langt hår er det der jeg kommer til å "bo". Jeg har hatt et par halvhjertede forsøk, men så elsker jeg å ha veldig kort hår også, så jeg blir aldri ordentlig enig med meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
282_NaughtySpark Skrevet 28. desember 2018 #45 Del Skrevet 28. desember 2018 On 12/23/2018 at 3:39 PM, AnonymBruker said: Er det noen andre her som har erfaring med å ha veldig langt hår? Noen tips kanskje? Anonymkode: 2bb5a...38d PS, sjekk ut brukeren "Trolleypup", blant annet, og ellers så finnes det masse tråder der om menn med langt hår 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 29. desember 2018 #46 Del Skrevet 29. desember 2018 Menn med pistrete tynt hår, høye viker og begynnende måne - finnes ikke styggere og mer turnoff. Skal de ha langt hår, må det fortsatt være langt over skuldrene, tykt og mannen må ha et pent ansikt. Husk at menn som har langt hår lenge, er mer disponert for måne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #47 Del Skrevet 29. desember 2018 21 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Menn med pistrete tynt hår, høye viker og begynnende måne - finnes ikke styggere og mer turnoff. Skal de ha langt hår, må det fortsatt være langt over skuldrene, tykt og mannen må ha et pent ansikt. Husk at menn som har langt hår lenge, er mer disponert for måne. Det der er bullshit! Anonymkode: c94fb...e6d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 29. desember 2018 #48 Del Skrevet 29. desember 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der er bullshit! Anonymkode: c94fb...e6d Faktisk ikke, men gener, dårlig kosthold, lite vitaminer og om de vasker håret daglig, påvirker også hårtap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #49 Del Skrevet 29. desember 2018 Jeg hadde en kompis/flørt på VGS som hadde hår til korsryggen, han var sånn typisk metalhead. Han hadde et veldig vakkert, litt androgynt utseende og veldig tjukt, blankt hår. Har ikke sett ham siden va var ca 20 år, og pga denne tråden søkte jeg ham opp på FB. Han er jo nå midt i 30-åra, håret er like langt, og han har nok ikke tatt veldig bra vare på seg selv (ser ut som han fester mye og spiller i et band med den livsstilen det innebærer). Nå ser han trist og stusselig ut, begynner å bli tynnere i håret osv. Ser liksom ut som om han nekter å innse at han har blir eldre, og klamrer seg til studentlivet. Så en fyr på et netflixprogram idag som elsket femtitallet, og sikkert var 60, med skikkelig hockeysveis som var litt samme greia.. 😂 Anonymkode: 5543f...061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #50 Del Skrevet 29. desember 2018 On 12/11/2018 at 7:17 PM, AnonymBruker said: Helt forferdelig grusomt! Klarer ikke sveipe fort nok på tinder når noen menn med langt hår dukker opp 😵😵😵😵 Du høres fryktelig fisefin ut. Anonymkode: 74558...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerd Karin Skrevet 1. juli 2023 #51 Del Skrevet 1. juli 2023 Spar til langt hår, kjære menn i 50 årene. Kanskje jeg faller for deg. Kort hår, skallemenn og brune øyne funker så avgjort ikke hos meg.😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #52 Del Skrevet 1. juli 2023 Gerd Karin skrev (3 timer siden): Spar til langt hår, kjære menn i 50 årene. Kanskje jeg faller for deg. Kort hår, skallemenn og brune øyne funker så avgjort ikke hos meg.😋 Finnes virkelig mellomting mellom langt hår og skallete menn. Og mange andre øyenfarger enn brunt. Hm? Tror du menn med langt hår har brune øyne? Hvor tok du det ifra? Menn med langt hår er ofte de som har en tendens til å aldri ha blitt voksne. De forble manchilds… Anonymkode: 0a3bb...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #53 Del Skrevet 2. juli 2023 Elsker menn med langt hår! Så lenge det tas godt vare på må det gjerne være skikkelig langt for min del. Må forresten si at det er helt fantastisk hvor negative folk er til langt hår i denne tråden, og attpåtil legger inn bilder av Brad Pitt som eksempler. Da vet man at man må ta det de sier med en god klype salt 😂 Anonymkode: cc6b7...d63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #54 Del Skrevet 2. juli 2023 Det er gay Anonymkode: 091d7...4ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gerd Karin Skrevet 8. januar 2024 #55 Del Skrevet 8. januar 2024 Er du i femtiårene har jeg veldig lyst til å bli kjent med deg.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #56 Del Skrevet 8. januar 2024 Langt hår på menn er fantastisk fint. ❤️ Har alltid snudd meg etter langhårede menn. Alltid hatt langt hår selv, til minimum midt på ryggen, stort sett til livet, noen ganger til rumpa. Over rumpa og til knærne (!) ser merkelig ut etter min mening. Blir gjerne litt tungt og flatt på toppen, og tynt i endene.. Det ser stort sett gørrkjedelig ut med kort hår. Nå er ikke hår det viktigste da, men å si det er feminint på menn er vel rart? Langt hår er for meg ofte forbundet med rock/hardrock/metal - forbinder det ikke akkurat med femininitet. Eelsker metal! Anonymkode: 911d8...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #57 Del Skrevet 11. januar 2024 Gerd Karin skrev (På 1.7.2023 den 17.15): Spar til langt hår, kjære menn i 50 årene. Kanskje jeg faller for deg. Kort hår, skallemenn og brune øyne funker så avgjort ikke hos meg.😋 Hva med manbun ? Anonymkode: 59296...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå