Gå til innhold

Menn med veldig langt hår...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Digger langt håe på menn! Tror ikke jeg har sett menn med hår ned til knærne da, men jeg synes det er veldig pent 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2018 den 11.50, Elán skrev:

Digger langt håe på menn! Tror ikke jeg har sett menn med hår ned til knærne da, men jeg synes det er veldig pent 😄

:)

Anonymkode: 2bb5a...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger langt hår på menn. Gjerne i kombinasjon med skjegg og skjeggperle «vikingstil».

Det er ikkje fint om håret er ekstremt tynt eller antydning til måne 😛

Igor (Rocky horror picture show) looken er ikkje sexy haha. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mammahjarte skrev:

Digger langt hår på menn. Gjerne i kombinasjon med skjegg og skjeggperle «vikingstil».

Det er ikkje fint om håret er ekstremt tynt eller antydning til måne 😛

Igor (Rocky horror picture show) looken er ikkje sexy haha. 

Så bra :) Mitt er heldigvis tykt og glansfullt. Ingen slitte tupper til tross for at det rekker til godt nedpå rumpa :) Slipper heldigvis å stusse det på lenge (det er noe jeg gruer meg til hver gang). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen andre her som har erfaring med å ha veldig langt hår? Noen tips kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man transgender og drømmer om å være feminin, så er langt hår noe å satse på. Sikkert ikke det jenter leter etter i en mann.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes halvlangt hår kan være fint. Med halvlangt mener jeg ned til skuldrene, men det kommer helt an på personen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da MÅ du ha et skikkelig maskulint pent ansikt, om ikke ser du ut som en boms i min mening, men vet mange jenter liker det men jeg selv tiltrekkes heller av menn med kortere hår. just not my style

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du er Rastafari, så nei. Det er kun min mening siden du spør så. 

Anonymkode: 8622f...67c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler det ikke. Det er for meg en sikker slå-opp-grunn om typen bestemmer seg for å ha langt hår. Jeg finner det ikke attraktivt for fem flate øre og det et finnes ikke ett mannfolk på denne jord som kler det og som kan endre min mening. 

Dette er for meg maks grense og ikke alle passer til denne hårlengden. Man må da ha naturlige krøller slik som han under her (og må kunne å style det!). Dette er maks for meg og om 1 mnd så blir det for langt for min smak. 
MV5BMTA2NTI0NjYxMTBeQTJeQWpwZ15BbWU3MDIxMjgyNzY@._V1_.jpg
Noen vil jo si at dette ikke er langt.. For meg er dette forferdelig stygt, jo lengre, jo verre blir det: 
fba9e13de92cc896fa94641f86b49e68.jpgimage-2017-03-15-16.jpg

Anonymkode: e670f...b2d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn med veldig langt hår synes jeg er turn off. Hvorfor i all verden vil du ha hår ned til knærne? Virker veldig upraktisk og må bli tungt når håret bløtt

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2018 den 8.51, smalls skrev:

Menn med veldig langt hår synes jeg er turn off. Hvorfor i all verden vil du ha hår ned til knærne? Virker veldig upraktisk og må bli tungt når håret bløtt

TS her. Jeg vil ha så langt hår av flere grunner. For det første synes jeg det er utrolig pent. Videre orker jeg ikke tanken på å klippe det når jeg først har spart så lenge. Har egentlig lyst til å se hva den maksimale lengden min er. Om det vokser til nedenfor knærne, kanskje helt til gulvet, så får det bare gjøre det. Tror aldri jeg kommer til å klippe mer enn den ene centimeteren i året. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med langt hår er noe av det styggeste jeg ser, det byr meg rett og slett imot. Jeg synes det er på grensen til ekkelt. Aner ikke hvorfor, men jeg får grøssninger og gåsehud når menn med langt hår kommer for nære. Det er nesten en fobi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg likte gutter med langt hår da jeg gikk på videregående. Men synes idag at gutter og menn med langt hår ofte ikke er flinke til å ta vare på det. Det ser ofte slitt og glansløst ut. Gutter og menn som liker metallmusikk er ofte de verste sånn hårmessig. Ofte har de veldig slitt og pistrete hår. Man skulle tro at de fikk bedre hårkvalitet som følge av all ølen de drikker, men dengang ei. Er vel all headbanginga som sender b-vitaminene i feil retning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2018 den 18.43, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en ung mann med veldig langt hår. Akkurat nå rekker det til midt på rumpa, men jeg sparer til enda lengre (gjerne til knærne hvis det vil bli så langt). Tar veldig godt vare på det, og stusser et par cm hvert år for å holde det fint. Hva mener damene om så langt hår på menn? :)

At da kunne jeg like gjerne datet en dame. 

Anonymkode: b0bf5...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rob Trujillo har kjempe fint hår. Men lengere ville vært rart på en fyr. 

Anonymkode: f715e...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...