AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Jeg handler mest hos zalando (klær) og kicks (sminke) 🙂 Anonymkode: d17e8...7db
Nerine_ Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Bestseller, Zalando, stylepit og boozt til klær. Sminke handler jeg på kicks, feelunique, blush, blivakker, cultbeauty, colourpop+++.
kanelsnurr Skrevet 12. desember 2018 #4 Skrevet 12. desember 2018 Boozt (klær), og av og til Zalando (men helst ikke pga PostNord), blush (kosmetikk), lyko (kosmetikk) og komplett (elektronikk). O.T. Jeg misliker PostNord. Selv om jeg trykker at jeg vil ha henting hos mitt lokale utleveringssted når jeg handler, så havner de aller fleste pakkene likevel på deres eget pick-up-point. Regner med det handler om kapasitet på nærbutikken, men det fryktelig upraktisk for meg uansett. I så stor grad at jeg har begynt å unngå alle nettbutikker som sender med PostNord.
Djungelvrål Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 Zalando Boozt Eleven Shopping4net (uslåelige på parfymepriser) Blush (får opptil 47% personalrabatt)
blåtimen Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 (endret) Handler egentlig hvor enn de har varen jeg er ute etter til billigste pris. De som går igjen er nok HM og Cubus(klær og interiør fra HM home), iHerb(kosttilskudd og helsekost), Cdon og Komplett(spill og elektronikk), Komplettapotek(apotekvarer og reseptbelagte medisiner), Adlibris og Ark(kontorutstyr og bøker) og ulike selgere hos Etsy(alt mulig). Er ganske basic i klesveien og handler derfor mest klær hos HM og Cubus, men de mer unike tingene finner jeg på Etsy. ☺️ Endret 12. desember 2018 av blåtimen
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #7 Skrevet 12. desember 2018 Elsker returordningen til zalando, ellers har jeg bestilt klær fra sportmann som jeg vet passer (Feks Skogstad-jakke). Har bestilt hårfarge fra Lush, og det kom fram på to dager. En butikk jeg er misfornøyd med er Stoff og Stil. Mer enn to uker kan de finne på å bruke på en ordre, og returordningen er så dyr at det ikke er vits å klage på evt feilkjøp. Kjedelig at de har tilnærmet monopol på sitt sortiment også. Anonymkode: 98d49...f2e
Gjest Tigress Skrevet 12. desember 2018 #8 Skrevet 12. desember 2018 Eg handlar absolutt mest hos Sunday Stories. Trur eg snart har eit eksemplar av alt dei har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå