AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Jeg og kjæresten har vært sammen siden juli. Vi har det kjempefint, og han er verdens beste fyr! Vi er begge i 30-årene. Han er ekstremt jordnær av seg, og har et utrolig godt hjerte. Noe sjenert og ikke den som roper høyest i en gruppe av mennesker, men med meg er han helt vanlig. Sexen vår er fantastisk! Jeg ble overrasket over at han til tross for den forsiktigheten han viser blant folk, definitivt er dominerende og iniativtaker i sengen. Jeg liker det «dirty» og er med på det aller meste, men svelging takler jeg ikke! Han har aldri bedt meg svelge, men vi kom inn på temaet i går hvor han innrømmet at han jo tenner på at jenta svelger, men at han overhodet ikke forventer seg at jeg skal gjøre det når det ikke er noe jeg er glad i. Han var veldig tydelig på at det ikke spiller noen rolle for han, og at han viiirkelig ikke har noe problem med det. Jeg forsøkte å spørre han mer om det for å forsikre meg om at han ikke bare sa det for å være grei med meg. Jeg sa også at dersom dette er noe han virkelig digger eller savner, er jeg villig til å strekke meg langt for han! Er det bare meg som synes å svelge er ekkelt? Vet det er mange som elsker det, og det er flott - men finnes det flere her ute som ikke vil svelge? Jeg brekker meg rett og slett, smaker vondt og konsistensen gjør meg uvel. Skulle selvfølgelig ønske at jeg var helt frigjort på det området, men det er jeg altså ikke. Jeg er ikke prippen på noen som helst måte ellers. Jeg er nå litt lei meg på hans vegner, fordi om dette er noe han virkelig elsker, føler han vel at han nå går glipp av det. Og om jeg gjør det, føler han vel at jeg kun gjør det for han og ikke liker det - da blir antagelig tenningen borte deretter. Han så meg dypt inn i øynene og sa: «Det tenner meg, men det betyr ikke at jeg er avhengig av det eller at jeg må ha det, finnes dessuten tusen andre ting som tenner meg - virkelig ingenting å tenke på!» Tror dere han er ærlig her? Burde nok aldri sagt at jeg ikke liker det, svelget en sjelden gang for å tilfredsstille han, sånn at han ikke føler det ekkelt om jeg gjør det. Men nå var den katta ute av sekken, så lite å gjøre med det! Skal nevnes at han aldri har spurt om det eller snakket frempå rundt det eller eller! Han sa også selv at dersom jeg hadde tent på å bruke butt plug på han, hadde det aldri skjedd - for han vil ikke ha noe opp bak der! Det mente han ble samme prinsippet, og at han jo har forståelse for at man ikke kan like alle de samme tingene. Tanker? Anonymkode: 47026...4ba 1
duplexx Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Burde nok aldri sagt at jeg ikke liker det, svelget en sjelden gang for å tilfredsstille han, sånn at han ikke føler det ekkelt om jeg gjør det. Why? Hvorfor skal du gjør noe du syns er så herslig for å glede han? Du må bare VELGE å stole på han når han sier at det ikke er noe big deal for han. Snakk om å overanalysere her altså. Jeg svelger mer enn gjerne, og nesten alltid, men de fleste mannfolka har faktisk ikke brydd seg om det. Tror ikke du skal henge deg opp i det her og mate trollet noe mer. Ikke lag et problem hvor det ikke er et. 6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 Takk for svar:) Du har nok helt rett, jeg får rett og slett stole på han! Anonymkode: 47026...4ba 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 Dump han Anonymkode: bfb38...718 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #5 Skrevet 11. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dump han Anonymkode: bfb38...718 😂 Anonymkode: 47026...4ba 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #6 Skrevet 11. desember 2018 Bedre at du lar være å svelge enn at du brekker deg. Det er iallefall ikke sexy! Anonymkode: 4b33b...6ed 8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #7 Skrevet 11. desember 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten har vært sammen siden juli. Vi har det kjempefint, og han er verdens beste fyr! Vi er begge i 30-årene. Han er ekstremt jordnær av seg, og har et utrolig godt hjerte. Noe sjenert og ikke den som roper høyest i en gruppe av mennesker, men med meg er han helt vanlig. Sexen vår er fantastisk! Jeg ble overrasket over at han til tross for den forsiktigheten han viser blant folk, definitivt er dominerende og iniativtaker i sengen. Jeg liker det «dirty» og er med på det aller meste, men svelging takler jeg ikke! Han har aldri bedt meg svelge, men vi kom inn på temaet i går hvor han innrømmet at han jo tenner på at jenta svelger, men at han overhodet ikke forventer seg at jeg skal gjøre det når det ikke er noe jeg er glad i. Han var veldig tydelig på at det ikke spiller noen rolle for han, og at han viiirkelig ikke har noe problem med det. Jeg forsøkte å spørre han mer om det for å forsikre meg om at han ikke bare sa det for å være grei med meg. Jeg sa også at dersom dette er noe han virkelig digger eller savner, er jeg villig til å strekke meg langt for han! Er det bare meg som synes å svelge er ekkelt? Vet det er mange som elsker det, og det er flott - men finnes det flere her ute som ikke vil svelge? Jeg brekker meg rett og slett, smaker vondt og konsistensen gjør meg uvel. Skulle selvfølgelig ønske at jeg var helt frigjort på det området, men det er jeg altså ikke. Jeg er ikke prippen på noen som helst måte ellers. Jeg er nå litt lei meg på hans vegner, fordi om dette er noe han virkelig elsker, føler han vel at han nå går glipp av det. Og om jeg gjør det, føler han vel at jeg kun gjør det for han og ikke liker det - da blir antagelig tenningen borte deretter. Han så meg dypt inn i øynene og sa: «Det tenner meg, men det betyr ikke at jeg er avhengig av det eller at jeg må ha det, finnes dessuten tusen andre ting som tenner meg - virkelig ingenting å tenke på!» Tror dere han er ærlig her? Burde nok aldri sagt at jeg ikke liker det, svelget en sjelden gang for å tilfredsstille han, sånn at han ikke føler det ekkelt om jeg gjør det. Men nå var den katta ute av sekken, så lite å gjøre med det! Skal nevnes at han aldri har spurt om det eller snakket frempå rundt det eller eller! Han sa også selv at dersom jeg hadde tent på å bruke butt plug på han, hadde det aldri skjedd - for han vil ikke ha noe opp bak der! Det mente han ble samme prinsippet, og at han jo har forståelse for at man ikke kan like alle de samme tingene. Tanker? Anonymkode: 47026...4ba Suger meg selv til orgasmen kommer😊 Anonymkode: 32b11...c1b
Gjest Nina1975 Skrevet 11. desember 2018 #8 Skrevet 11. desember 2018 Han er nok ærlig. Skal garantere at han tenner mer på at du har det deilig enn at du gjør noe du ikke liker.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #9 Skrevet 11. desember 2018 Synes sammenlikningen hans med plug var god, og han kunne dermed sette seg i din situasjon og forstå at det går en grense et sted. Han høres ut som en flott fyr og jeg tror du gjør lurt i å stole på ham. Hvis dette blir en issue som du usikkert spør og graver om så vil det helt sikkert skape irritasjon. PS. Jeg synes kanskje egentlig at det mest vesentlige er at du respekterer deg selv og dine ønsker. Det går en grense for hvor langt man skal strekke seg for noen, vet du..... Anonymkode: df6f4...364 11
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #10 Skrevet 11. desember 2018 Jeg synes du skal stole på det han sier og ikke problematisere det. Og at du skal følge dine egne grenser på dette området, når det byr deg så imot. Vi er mange som ikke liker å svelge og/eller få sæden i munnen, så du er i godt selskap! Du har funnet en mann som respekterer grensene dine og det er noe å være glad for. Så respekter dine egne grenser også! Anonymkode: 3c251...3b1 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #11 Skrevet 11. desember 2018 Jeg svelger heller ikke og aldri vært med menn som syns det er noe rart. Herregud de får da blowjob og orgasme uansett så de er jo storfornøyde! Anonymkode: cca3d...19d 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #12 Skrevet 11. desember 2018 Det er svært ekkelt. sammenlikner det med å drikke egen menstruasjon. Anonymkode: e5283...286 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #13 Skrevet 11. desember 2018 For å svare på overskriften. Nei, det er ikke dårlig gjort. Det er mange som ikke klarer det og det er selvfølgelig helt ok. Det skulle bare mangle. Anonymkode: 4b72c...fd9 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #14 Skrevet 11. desember 2018 Hvis han presser deg må du anmelde han. Pervers er han. Anonymkode: 95c50...3ff
Master1 Skrevet 11. desember 2018 #15 Skrevet 11. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten har vært sammen siden juli. Vi har det kjempefint, og han er verdens beste fyr! Vi er begge i 30-årene. Han er ekstremt jordnær av seg, og har et utrolig godt hjerte. Noe sjenert og ikke den som roper høyest i en gruppe av mennesker, men med meg er han helt vanlig. Sexen vår er fantastisk! Jeg ble overrasket over at han til tross for den forsiktigheten han viser blant folk, definitivt er dominerende og iniativtaker i sengen. Jeg liker det «dirty» og er med på det aller meste, men svelging takler jeg ikke! Han har aldri bedt meg svelge, men vi kom inn på temaet i går hvor han innrømmet at han jo tenner på at jenta svelger, men at han overhodet ikke forventer seg at jeg skal gjøre det når det ikke er noe jeg er glad i. Han var veldig tydelig på at det ikke spiller noen rolle for han, og at han viiirkelig ikke har noe problem med det. Jeg forsøkte å spørre han mer om det for å forsikre meg om at han ikke bare sa det for å være grei med meg. Jeg sa også at dersom dette er noe han virkelig digger eller savner, er jeg villig til å strekke meg langt for han! Er det bare meg som synes å svelge er ekkelt? Vet det er mange som elsker det, og det er flott - men finnes det flere her ute som ikke vil svelge? Jeg brekker meg rett og slett, smaker vondt og konsistensen gjør meg uvel. Skulle selvfølgelig ønske at jeg var helt frigjort på det området, men det er jeg altså ikke. Jeg er ikke prippen på noen som helst måte ellers. Jeg er nå litt lei meg på hans vegner, fordi om dette er noe han virkelig elsker, føler han vel at han nå går glipp av det. Og om jeg gjør det, føler han vel at jeg kun gjør det for han og ikke liker det - da blir antagelig tenningen borte deretter. Han så meg dypt inn i øynene og sa: «Det tenner meg, men det betyr ikke at jeg er avhengig av det eller at jeg må ha det, finnes dessuten tusen andre ting som tenner meg - virkelig ingenting å tenke på!» Tror dere han er ærlig her? Burde nok aldri sagt at jeg ikke liker det, svelget en sjelden gang for å tilfredsstille han, sånn at han ikke føler det ekkelt om jeg gjør det. Men nå var den katta ute av sekken, så lite å gjøre med det! Skal nevnes at han aldri har spurt om det eller snakket frempå rundt det eller eller! Han sa også selv at dersom jeg hadde tent på å bruke butt plug på han, hadde det aldri skjedd - for han vil ikke ha noe opp bak der! Det mente han ble samme prinsippet, og at han jo har forståelse for at man ikke kan like alle de samme tingene. Tanker? Anonymkode: 47026...4ba Ville nok stolt på partner .... Selv om Jeg elsker å fylle en munn og gjerme se piken kose med det Så er vi alle skapt forskjellig og takk og pris for det.... MANGE andre ting en kan gjøre da.....
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #16 Skrevet 11. desember 2018 25 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis han presser deg må du anmelde han. Pervers er han. Anonymkode: 95c50...3ff Kutt ut sånt tull, og så leser du HI skikkelig! Anonymkode: 4b72c...fd9 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #17 Skrevet 11. desember 2018 Jeg spurte kjæresten min. Får så fin hud av næringen, svarte hun. Ok for meg. Jeg trenger ikke millimeterpresisjon på alt. Blir vel som med tran. Gjør godt, men smaker ikke særlig bra. Anonymkode: 6a414...544
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #18 Skrevet 12. desember 2018 Jeg liker at hun svelger, praktiske årsaken er at det blir mindre søl, men det er også fantastisk å komme inne i munnen. Å komme mens det deep troathes er magisk. Men det er ikke alle som klarer eller ønsker det, og det skjønner alle menn det er verd å være med. Ikke lag for mye issues av det, skikkelige gutter og menn tar nei for et nei første gang, og ubehag for et ubehag. Ingen normale menn ønsker sin kjære vondt i noen henseende, være seg familiært, jobbmessig, økonomisk, eller ved en blowjob, om de er riktig skrudd sammen. Bruk hodet ditt på noe annet enn å bekymre deg for dette. Anonymkode: 2c076...543 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #19 Skrevet 12. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte kjæresten min. Får så fin hud av næringen, svarte hun. Ok for meg. Jeg trenger ikke millimeterpresisjon på alt. Blir vel som med tran. Gjør godt, men smaker ikke særlig bra. Anonymkode: 6a414...544 Det tror jeg er en myte, skapt av menn som vil at kvinner dkal svelge. Hørte dette i ungdommen jeg også 😂 Anonymkode: 260fd...623 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #20 Skrevet 12. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg er en myte, skapt av menn som vil at kvinner dkal svelge. Hørte dette i ungdommen jeg også 😂 Anonymkode: 260fd...623 Finnes tusen andre alternativ for å få i seg vitaminer heldigvis! I tillegg er det nok piss, men om dama tror hun får bedre hud av det er hun jo i utgangspunktet kanskje ikke vitende om det🙈 Anonymkode: 47026...4ba 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå