Gå til innhold

Hvordan ville dere ha tolket dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en fyr fra et annet land har snakket med hverandre på internett i godt over ett år og aldri møttes på grunn av lang avstand, men vi betydde mye for hverandre. Så en dag slutter han å kontakte meg, og jeg forsøker å få en venninne av meg til å sende ham en melding for meg hvis han vil snakke til meg gjennom henne. Flere uker senere skriver han noe i denne duren: At han ikke har gitt beskjed til meg for han visste ikke hvordan han ville formidle til meg at han ikke ønsket så tett kontakt. Noe som er veldig rart da vi omtrent skrev hverandre nesten daglig i godt over ett år. Betyr ikke ønsket så tett kontakt at han ikke vil ha kontakt med meg i det hele tatt. At han plutselig hater meg? Jeg vet man ikke skal ta vennskap på internett og slikt alvorlig, men man blir jo knyttet til hverandre, og synes bare det er så rart at han plutselig bare forduftet og ikke ville snakke med meg mer. Hvordan ville dere ha tolket alt dette? Takker for seriøse svar på forhånd.

Anonymkode: fd7b3...41e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at han ønsket forhold, men ønsker det ikke lenger og er redd du skal ønske det, så han distanserer seg

Anonymkode: 22857...5e7

Skrevet

Takk for svar, og det er synd hvis han har ombestemt seg for han var en flott fyr. :(

Anonymkode: fd7b3...41e

Gjest Waterwoman
Skrevet

Det var nok avstanden, som gjorde at han ombestemte seg.

Gjest TheBookofSorrow
Skrevet
6 timer siden, Waterwoman skrev:

Det var nok avstanden, som gjorde at han ombestemte seg.

Huff, det er så typisk. Han var så hyggelig og koselig å snakke med. Savner samtalen og connection vi hadde. Alltid er det noe som kommer i veien. 😕

Skrevet

Betyr ikke at han hater deg men at han kanskje ikke la så mye i det og kun så det som tidsfordriv med en virtuell person og ikke en ekte en på en måte, og han kanskje skjønte du la mer i det enn han. Da er det best å bryte kontakt 

Anonymkode: 7fd56...392

Gjest TheBookofSorrow
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Betyr ikke at han hater deg men at han kanskje ikke la så mye i det og kun så det som tidsfordriv med en virtuell person og ikke en ekte en på en måte, og han kanskje skjønte du la mer i det enn han. Da er det best å bryte kontakt 

Anonymkode: 7fd56...392

Takk, skulle ønske folk var mer direkte. Hadde tålt det. :)

Hilsen ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...