Gå til innhold

Immodium comp erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal på et jobbintervju på fredag og da blir jeg alltid veldig nervøs, noe som igjen går utover magen. Får veldig nervøs mage, den blir løs og det kommer mye rare lyder fra magen. Jeg tenkte å prøve Immodium comp. Hvor lenge før intervjuet bør jeg ta den? Bør jef spise, drikke osv vanlig etter jeg har tatt den? Intervjuet er kl 0930.

Anonymkode: 179e7...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare tatt ved heftig diare, og da ga det seg da, ja. Ville kanskje ikke tatt det bare ved litt løs mage - du kan fort få litt vel god effekt.

Anonymkode: aa572...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal på et jobbintervju på fredag og da blir jeg alltid veldig nervøs, noe som igjen går utover magen. Får veldig nervøs mage, den blir løs og det kommer mye rare lyder fra magen. Jeg tenkte å prøve Immodium comp. Hvor lenge før intervjuet bør jeg ta den? Bør jef spise, drikke osv vanlig etter jeg har tatt den? Intervjuet er kl 0930.

I den sammenhengen skal du ikke bruke Imodium. Da skader du mer enn du nytter. 

Anonymkode: bed30...69b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem som deg (nervøs mage ved store saker). Jeg har god virkning ca 1-1.5 time før :)

edit: men da går jeg ikke på do på 2-3 dager etterpå! men heller det enn å løpe på do ved viktige eventer.

Endret av Badesåpe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig følsom mage og kan få akutt diaré når jeg skal ting jeg gruer meg til. Tar imodium et par timer før hvis jeg vet det kommer, og følger bruksanvisning om jeg behøver mer.

Anonymkode: a4b3d...56c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I den sammenhengen skal du ikke bruke Imodium. Da skader du mer enn du nytter. 

Hei, hvordan skader den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Badesåpe skrev:

Jeg har samme problem som deg (nervøs mage ved store saker). Jeg har god virkning ca 1-1.5 time før :)

edit: men da går jeg ikke på do på 2-3 dager etterpå! men heller det enn å løpe på do ved viktige eventer.

På denne måten så skader du tarmen på sikt mer enn du avhjelper problemet der og da. Skremmende at denne tården får stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På denne måten så skader du tarmen på sikt mer enn du avhjelper problemet der og da. Skremmende at denne tården får stå.

Jeg sa da ingenting om hvor ofte/sjeldent jeg bruker det.

Folk med IBS bruker loperamid hver eneste dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Immodium er jo reseptfri medisin mot løs mage og jeg vet at jeg kommer til å få løs mage rett før intervjuet så er det ikke da riktig å ta en Immodium? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...