AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 I stad, da jeg tok av meg bhen før jeg gikk inn i dusjen, kjente jeg at jeg ble våt på håndleddet, og skjønte ikke hvor det kom fra. Klemte deretter på brystene å det kom litt hvit/gjennomsikte væske ut fra dem. Dette har aldri skjedd før. Skal ha mensen om 4 dager. Er dette vanlig, bare at jeg ikke har lagt merke til det før? Anonymkode: f8aca...1c8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Det er ikke normalt. Aldri hørt om noen så får det så tidlig når de er gravide heller. Om du ikke er gravid bør du få til legen, det kan være tegn på brystkreft. Om du er gravid bør du likevel høre med legen om det er innenfor normalen Anonymkode: 941df...78e 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke normalt. Aldri hørt om noen så får det så tidlig når de er gravide heller. Om du ikke er gravid bør du få til legen, det kan være tegn på brystkreft. Om du er gravid bør du likevel høre med legen om det er innenfor normalen Anonymkode: 941df...78e Det er ikke såå uvanlig faktisk. Noen menn klarer også å klemme ut litt væske fra brystene. Det er så enkelt som puss. Har derimot aldri fått melk i brystene før nærmere termin (kanskje noen dråper råmelk når jeg har vært halvveis) så tviler sterkt på at dette er et symptom. Har du nylig ammet/vært gravid? For det kan jo være forklaringen. Mange har brystmelk i flere år etter fødsel. Hvis ikke holder jeg en knapp på at det er puss. Anonymkode: 0947f...b68
Ariana807 Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 Kan være mye rart, hadde anbefalt en tur til legen for å være sikker på at ingenting er galt. https://www.medicalnewstoday.com/articles/322904.php
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #5 Skrevet 11. desember 2018 Det kan være tegn på brystkreft, søk det opp. Dra til legen Anonymkode: 0eb77...09c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #6 Skrevet 11. desember 2018 Etter snart 11 år etter ammeslutt så kan jeg fortsatt klemme ut dråper med melk 🙉🙊 Skal sies at jeg var gravid i fjor men mistet.... Anonymkode: d3806...409
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #7 Skrevet 11. desember 2018 Har ikke barn eller vært gravid før. Får vel høre med legen hva dette er 😅 Takk for svar! Ts Anonymkode: f8aca...1c8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #8 Skrevet 11. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke såå uvanlig faktisk. Noen menn klarer også å klemme ut litt væske fra brystene. Det er så enkelt som puss. Har derimot aldri fått melk i brystene før nærmere termin (kanskje noen dråper råmelk når jeg har vært halvveis) så tviler sterkt på at dette er et symptom. Har du nylig ammet/vært gravid? For det kan jo være forklaringen. Mange har brystmelk i flere år etter fødsel. Hvis ikke holder jeg en knapp på at det er puss. Anonymkode: 0947f...b68 Puss? Er du vittig? Puss dannes ved betennelse. Det er ikke normalt, dog ikke nødvendigvis farlig, men bør absolutt undersøkes av lege. Anonymkode: 16908...e60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå