AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Hei! På begynnelsen av året opplevde jeg noe jeg aldri kom til å tro kunne skje, det jeg trodde var min bestevenninne og ei jeg har vært venn med siden 1.klasse ( jeg er 31 år ) dro med kjæresten min hjem fra byn. Han er selvfølgelig ikke kjæresten min lenger og hun heller ikke min venninne. Venninnen min var veldig fra seg og lei seg, men dette klarte jeg ikke å tilgi. All tillit forsvant og jeg så på henne i et helt nytt lys. Angående kjæresten så var det et helt ferskt forhold, så jeg hadde heldigvis ikke utviklet så store følelser, men det gikk selvfølgelig veldig innpå meg. Dette er snart et år siden nå, men jeg merker at det har satt sine spor. Jeg har veldig lav selvfølelse. Føler meg ikke bra nok for noen, er redd for å involvere meg med menn og at det samme skal skje igjen. Jeg har aldri slitt med noen redsel for å bli bedratt før. Føler i tillegg at jeg ble sviktet og bedratt av to personer på en gang. Føler meg så tråkket på og lite verdt. Det største sviket føler jeg var av min venninne. At en person jeg trodde brydde seg så om meg kunne utsette meg for noe slikt. Anonymkode: 8d6bf...3b1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Jeg har samme erfaring. Ja det gjør noe med en. Jeg var sint og lei meg i mange år. Hadde ikke tillit til noen. Men en dag bestemte jeg meg for å tilgi henne og begynne å stole på folk igjen. Det har gått bra. Vi er ikke nære venninner i dag men er på hils og kan slå av en prat. Så har jeg en fantastisk mann i livet mitt. Det vil gå bra for deg også. Ta den tiden du trenger. Anonymkode: e75e1...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 TS, grunnen til at du føler svik er nok fordi du er en pålitelig person. Du er en kjærlig, omsorgsfull, lojal og tillitsfull person som bryr deg om andre. Derfor faller dette ekstra tung på deg. Desverre har du vært så uheldig at du har hatt en venninne som er falsk. Samme gjelder typen din. Ikke bare er han falsk, men jævlig svak som menneske. De er begge uten selvverd og moral. Jeg ve tikke hva som skal til for å overbevise deg, men du bør gå med hevet hode! Du har ingen skyld! Jeg kan fortelle deg at det finnes ordentlige mannfolk der ute, en som passer for deg. Ikke vær redd. Livet er en hard jævel! Og dette vil gjøre deg bare sterkere om du bare klarer å løfte deg opp! En kopp kaffe, så hadde jeg nok klart å overtale deg Anonymkode: a44e5...446 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå