Gå til innhold

Er kvinneguiden en forbannelse.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg må innrømme: Jeg er blitt avhengig. Hjelp!

Avhengighet til forskjellige ting går i familien. Faren min er avhengig av alt: Røyk, alkohol, spill, sikkert sex også (selv om det ikke er noen fin tanke)

Mamma er avhengig av pyramide opplegg og internett.

Og jeg som ikke har vært særlig avhengig før, er nå avhengig av KG.

Er det noen som elsker og hater KG slik som jeg gjør. Jeg liker det, men klarer ikke flytte meg fra stolen og gjøre andre ting.

HJELP!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Litt av en avhengi fam. søk hjelp i tide.

Gjest Lizzi
Skrevet

Jeg går i perioder grundig lei av KG. Men så kan det ta seg opp igjenn... Å sånn går nu dagan.. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg går i perioder grundig lei av KG. Men så kan det ta seg opp igjenn... Å sånn går nu dagan.. :ler:

Jeg blir også lei, men er avhengig for lenge om gangen.

Skrevet

Å ja da .. det er mange av oss :ler:

Gjest Madeline
Skrevet

Er fort gjort å bli hekta. Ihvertfall når det er noen interessante diskusjoner.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er også hekta på kvinneguiden, men jeg ser ikke på det som så farlig da. hadde vært verre om det hadde vært andre ting, men siden jeg ikke drikker, ikke røyker noe nesten , ikke bruker tabletter eller andre rusmidler, så tillater jeg meg å være avhengig av kvinneguiden da :ler:

Skrevet

Nei, det har jeg ikke sett noe til...

Skrevet

Jeg er også avhengig. Samboer sier han har blitt mac-enkemann. :wink:

Men jeg vet at sånt går i perioder, så jeg bekymrer meg ikke.

Dessuten så er det så mange fine mennesker her!

:kghjerte:

Skrevet

Det gjør ikke så mye å være avhengig av KG. Som med så mye annet går KG-avhengigheten litt i perioder (i alle fall for mitt vedkommende).

Kvinneguiden har i alle fall utvidet min innsikt i menneskers forskjellighet, og ikke minst bidrat til at jeg lettere kan akseptere meg selv.

Så pytt med avhengigheten. Noen laster skal man jo ha! :wink:

Gjest seroxata
Skrevet

litt avhengig må jeg vel innrømme at jeg er, selv om jeg ikke alltid tar meg tid til å skrive så mange innlegg.. men er ofte innom og sniker :kul:

Gjest en annen avhengig
Skrevet

Jeg har de siste dagene sittet og tenkt på om jeg skulle skrive et sånt innlegg som trådstarter, men noen kom meg altså i forkjøpet.

Jeg kan også bli lei - i perioder finnes det knapt interessante debatter her osv, men likevel sitter jeg og surfer fram og tilbake mellom forumene i håp om at det skal dukke opp et nytt innlegg...

Ellers er det ikke den verste lasten jeg kunne hatt - fint å kunne komme med noen meninger og tips til folk, for ikke å snakke om å FÅ :) Hadde jeg bare klart å ligge unna NOEN timer i løpet av dagen.

Gjest synseren
Skrevet

Kvinneguiden er lettere vanedannende ja :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg er også avhengig!!

Men nå som jeg planlegger bryllup, MÅ jeg inn på bryllupsforumet å få ideer osv :)

Skrevet

Skjønner godt at folk blir hekta på KG. Synes dette forumet er veldig bra, det utkonkurrerer min tv lett på kveldene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...