AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Den får jo pus til å oppføre seg annerledes, og blir kalt for kattehasj. Jeg har fått catnip til gave og bare lurer litt på dette. Jeg lurer også på hvordan man skal bruke det? Helle det på bakken? Rulle det rundt i et garnnøste? Anonymkode: c289a...0e5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den får jo pus til å oppføre seg annerledes, og blir kalt for kattehasj. Jeg har fått catnip til gave og bare lurer litt på dette. Jeg lurer også på hvordan man skal bruke det? Helle det på bakken? Rulle det rundt i et garnnøste? Anonymkode: c289a...0e5 Og hvor store mengder er ok? Anonymkode: c289a...0e5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 Du kan putte litt i det i en leke, det finnes egne leker som er lagd for dette, eller sy en liten pute eller lignende å putte det i sammen med bomull. Hvor mye de tåler, vet jeg ikke, men de pleier å gi seg etter en stund. Spesielt om leken er siklet helt ned.... Anonymkode: dc0fd...f71
Ariana807 Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 https://www.thesprucepets.com/how-to-use-catnip-2662153 Noen tips til bruk. Selv har jeg en spray jeg kan bruke for å fornye en leke. Sprayer litt på. Den tørka myntne er jeg selv ikke like begeistra for, og vet selv ikke helt hvordan den skal brukes. Men finner jo slike småposer med tørka mynte inni leker. Men jeg har noen Kong produkter som har kattemynte i seg. de får aldri leke med dem uten tilsyn, men de elsker jo leken Er det mishandling? https://www.google.no/amp/s/www.petcarerx.com/article/81/is-catnip-safe-5-things-you-should-know.html Det er helt trygt å gi katten kattemynte, ikke giftig, den hallusinerende effekten er kortvarig. Men man MÅ jo ikke gi det, du kan bare la re om du ikke liker tanken på en «høy-katt».
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå