AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Jeg har vært gift med en mann med barn siden 2013. I begynnelsen trodde jeg at jeg hadde et godt forhold til mor til barna, men det var det kun jeg som trodde. Etterhvert kom det fram at mor baktalte meg (ikke i forhold til hvordan jeg var med barna) til både far og fars søster, og sikkert flere med. Jeg snakket med henne da det kom meg for øret og hun mente at hun ikke hadde sagt noe hun ikke burde. Hun benektet de verste tingene hun skulle ha sagt og bortforklarte de andre. Hun mente også at det ikke var noe å snakke om, det var bagateller. Vi hadde et haltende forhold etter dette, men ikke et fiendtlig. Nøytralt vil jeg si. Så dukket det opp nye ting hun sa i sommer og etter det har jeg ikke hatt kontakt med henne. Tingene hun sa var virkelig drøye. Nå har hun bedt om møte på familievernkontoret og far mener jeg burde gå for barnas del. Noe jeg absolutt IKKE har tenkt å gjøre. Jeg har forsøkt, men da var hun ikke interessert. I tillegg har hun tydeligvis fortsatt å la kjeften løpe av med seg. Jeg vil ikke snakke med henne, vil ikke ha henne inn i mitt hus og bryr meg ikke om å ha noe forhold til henne overhode. Jeg har sagt til far at han står fritt til å flytte hvis han tror barna (de er ungdommer nå) lider under at jeg ikke vil ha moren deres inn her, så kan han heller flytte inn igjen om noen år når alle barna er over 18. Hvis forholdet vårt overlever selvsagt. Jeg vil heller bli den onde stemoren enn å bli overkjørt og trampet på flere ganger. Og hvorfor skal det være JEG som tenker på barnas beste, og ikke foreldrene? Moren har selv sørget for at jeg ikke vil ha noe med henne å gjøre, og faren kunne tatt mer tak da moren den første gangen snakket dritt om meg. Hvis de brydde seg så veldig om barna 😛 Jeg blir sikkert bedt om å svelge kameler, men det er ikke plass til flere. Videre vet jeg godt at barnas mor kommer til å være en del av livet mitt så lenge vi lever/jeg er sammen med ham, men hun kan heller være en minimal og ubetydelig del enn en "venn". Av og til få man bare ta konsekvensene av egne handlinger. Til og med når man er den opphøyde MOREN. Anonymkode: 56eac...b64 2
Gjest Mass Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Jeg støtter deg. Du setter en standard for hva du tolererer, og har allerede ved en anledning strekt ut en hånd for å snakke ut. Hun valgte å lyge og gjøre det verre etter det. Slike mennesker har heller ikke jeg plass til i min verden. Håper du står denne ut med hevet hodet.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 Flytt ut du. Det er nok best for alle parter. Anonymkode: 3b6b4...2ed
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flytt ut du. Det er nok best for alle parter. Anonymkode: 3b6b4...2ed Hvorfor skal jeg flytte ut av mitt eget hus? Tosk! Anonymkode: 56eac...b64 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #5 Skrevet 11. desember 2018 3 minutter siden, Mass skrev: Jeg støtter deg. Du setter en standard for hva du tolererer, og har allerede ved en anledning strekt ut en hånd for å snakke ut. Hun valgte å lyge og gjøre det verre etter det. Slike mennesker har heller ikke jeg plass til i min verden. Håper du står denne ut med hevet hodet. Takk. Det er det jeg sier til min mann også. Jeg har gjort mitt, og når det viser seg at hun fortsetter å spre gift, hvorfor i all verden skal jeg beholde henne i mitt liv noe mer enn jeg absolutt må? Anonymkode: 56eac...b64 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #6 Skrevet 11. desember 2018 Støtter denne jeg også! Anonymkode: 4cf47...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå