AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Hva tenker dere om å gi f.eks en ukes matkasse i julegave? Slike som blir levert på døren (godt levert, Adams matkasse). Dette dreier seg om en ganske travel alenefar. Veldig usikker på om jeg skal ordne det i gave eller ikke 🤔 Anonymkode: cfeac...c18
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Jeg personlig hadde ikke likt det. Men han som du skal gi gaven til kan jo hende liker den. Anonymkode: c080d...d66
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 En sånn type gave ville jeg rett og slett spurt vedkommende på forhånd, om det var noe han kunne tenke seg eller ikke. Veldig bra gave - om personen liker tanken på matkasser, spare tid på handling osv. Men om ikke, så skikkelig dust gave, ikke alle liker å få forhåndsbestemt av andre hva de skal lage til mat. Såfremst det med matkasser er noe du vet han har ymta frampå om, tenkt på selv tidligere - så spør! Anonymkode: d8311...05c 1
Hverdagsfrue Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 Fantastisk gave! med mindre det er en mann som overhode ikke kan lage mat. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #5 Skrevet 11. desember 2018 Jeg tror jeg hadde følt det litt som om det jeg gjorde til vanlig ikke var bra nok. Anonymkode: 6bb5d...683
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #6 Skrevet 11. desember 2018 Jeg hadde blitt glad, men jeg kan være ganske sær i matveien, så redd det kunne blitt bortkastede penger for giver Anonymkode: 4c98b...365
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2018 #7 Skrevet 11. desember 2018 Man bør nok kjenne mottaker veldig godt. Noen ville blitt kjempeglade mens andre ville blitt dødelig fornærmet.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #8 Skrevet 11. desember 2018 Jeg hadde blitt glad for det, men venninna mi ville tatt det som kritikk. Du lå nesten kjenne personen. Anonymkode: 88bcf...7aa
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. desember 2018 #9 Skrevet 11. desember 2018 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Man bør nok kjenne mottaker veldig godt. Noen ville blitt kjempeglade mens andre ville blitt dødelig fornærmet. Tenkte det samme. Om jeg hadde fått noe sånt, hadde jeg tenkt..Hva faen skal jeg med dette.
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2018 #10 Skrevet 11. desember 2018 (endret) 11 minutter siden, Catalina Culès skrev: Tenkte det samme. Om jeg hadde fått noe sånt, hadde jeg tenkt..Hva faen skal jeg med dette. Tenkte mest på at noen kan bli fornærmet fordi de mener giver tror de har dårlig råd. Og antakelig er det tilfelle, som ikke innrømmes fordi det er flaut og vondt. Mens andre med dårlig råd ville blitt veldig glade. Igjen...man må kjenne mottaker godt. For min egen del..jeg syns det hadde vært strålende å få selvom jeg er i stand til å kjøpe den mat jeg vil. Endret 11. desember 2018 av Jerry Lee 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #11 Skrevet 11. desember 2018 Vet at han synes det er tungvint og komme på middagsideer, og at han som regel syns handlinga og hverdagslogistikken er er vanskelig/travel. Han har tre barn under 10 år. Må tenke litt på det.. 😊 Anonymkode: cfeac...c18
Chicci Skrevet 11. desember 2018 #12 Skrevet 11. desember 2018 Er folk virkelig så kresne og kravstore? Er jo supert med en matkasse hvis man har barn og en travel hverdag. Kanskje ikke det man ønsker seg mest, men tanken er god, og ville uansett blitt glad. Tenker det er tanken som teller. 1
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2018 #13 Skrevet 11. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet at han synes det er tungvint og komme på middagsideer, og at han som regel syns handlinga og hverdagslogistikken er er vanskelig/travel. Han har tre barn under 10 år. Må tenke litt på det.. 😊 Anonymkode: cfeac...c18 I dette tilfelle syns jeg det er en fin tanke. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #14 Skrevet 11. desember 2018 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Tenkte mest på at noen kan bli fornærmet fordi de mener giver tror de har dårlig råd. Og antakelig er det tilfelle, som ikke innrømmes fordi det er flaut og vondt. Mens andre med dårlig råd ville blitt veldig glade. Igjen...man må kjenne mottaker godt. For min egen del..jeg syns det hadde vært strålende å få selvom jeg er i stand til å kjøpe den mat jeg vil. Han har ikke dårlig råd. Han har så han klarer seg og litt mer. Anonymkode: cfeac...c18
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2018 #15 Skrevet 11. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han har ikke dårlig råd. Han har så han klarer seg og litt mer. Anonymkode: cfeac...c18 Se svaret mitt over dette. 1
Thildamor Skrevet 11. desember 2018 #16 Skrevet 11. desember 2018 Jeg hadde blitt superglad! Ikke for at jeg ikke kan kjøpe hva jeg vil, og har ikke dårlig råd. Men jeg synes det er vanskelig å finne på middager hver dag!! Og spør jeg mannen min om hva han kunne tenke seg så er svaret 9'av 10'ganger; " hva kunne du tenke deg?" 😂😂😂😂😂😂😂 Men det skal han ha, han klager aldri over maten.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #17 Skrevet 11. desember 2018 Liker godt matkassene. Kjøper ikke kun pga prisen, så som gave synes jeg det kan være en god ide. Men den er fort brukt opp da, en uke liksom. Anonymkode: a3d06...ec2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #18 Skrevet 11. desember 2018 Jeg hadde ikke blitt glad, av den enkle grunn at jeg har gitt opp matkasser. De bruker det billigste, enkleste kjøttet, og det er aldri nok kjøtt til alle, samtidig som det renner over av én type svinbillig grønnsak. Sist jeg prøvde var det bare 2 kjøttboller på hver, men kålen fikk hver person et halvt hode av. I tillegg har jeg blitt matforgiftet 2 ganger, hvis man har mye å gjøre ei uke så blir ikke middagen spist og det går veldig raskt ut på dato, det tar alltid lengre tid å lage enn de påstår, og man sitter igjen med mye rart etterpå. De kan sende med 0,4 l av noe du trenger en spiseskje av. Toppen av kransekaka er all emballasjen.. Anonymkode: 59b0a...c9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå