AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Er glad i sjokolade kake men synes det finnes mange typer som ikke er noe gode. De kakene som har vært på markedet i Farmen på tv har sett skikkelig gode ut....og har sett ut som kake skal se ut Noen som fulgte med på Farmen her og har oppskrift for samme eller lignende kake? Når jeg tenker sjokolade kake så tenker jeg på litt lys sjokolade og ikke sjokolade bare på toppen men også litt mellom lagene i kaka. Noen tips? Anonymkode: 12a0a...509
Eun Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Jeg er ikke glad i sjokoladekake, men denne er helt fantastisk. Den er skikkelig saftig, med verdens beste sjokoladekrem både i og rundt kaka. ALLE som har smakt denne elsker den. Dersom du liker bær og sjokolade sammen så er det veldig godt med bær på toppen. Evt grovhakkede valnøtter.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 2 timer siden, Eun skrev: Jeg er ikke glad i sjokoladekake, men denne er helt fantastisk. Den er skikkelig saftig, med verdens beste sjokoladekrem både i og rundt kaka. ALLE som har smakt denne elsker den. Dersom du liker bær og sjokolade sammen så er det veldig godt med bær på toppen. Evt grovhakkede valnøtter. Takk for svar og link,ja denne så god ut Bær har ingenting på sjokoladekake å gjøre....bare min mening da Anonymkode: 12a0a...509
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå