AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Gått i nesten to år og trodd det er noe i veien med meg. Fikk denne meldingen av gynekologen nå. Spennende tid fremover nå !! 😍 Anonymkode: 0d02f...5bd 3
Ginny Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Hvis dere har prøvd i to år ville jeg foreslått en henvisning til IVF, selv om alle prøvene er normale. Det er mange som er uforklarlig barnløse, hvor alle prøver er helt normale. Det er mange ting de ikke kan se ved rutineprøver, og det der med å "slappe av så blir man gravid" er det ikke mye vite skapelig hold i. 9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 Har du tatt kikkhulls? Anonymkode: 902f4...ab4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 Så bra! Kos dere Anonymkode: 8cbdc...17d 1
Prøver18 Skrevet 11. desember 2018 #5 Skrevet 11. desember 2018 1 time siden, Ginny skrev: Hvis dere har prøvd i to år ville jeg foreslått en henvisning til IVF, selv om alle prøvene er normale. Det er mange som er uforklarlig barnløse, hvor alle prøver er helt normale. Det er mange ting de ikke kan se ved rutineprøver, og det der med å "slappe av så blir man gravid" er det ikke mye vite skapelig hold i. Har bare prøvd 6 mnd. Tok kikhullsoperasjon for snart to år siden. For å utelukke endometriose
Prøver18 Skrevet 11. desember 2018 #6 Skrevet 11. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du tatt kikkhulls? Anonymkode: 902f4...ab4 Ja 😊 1
Ginny Skrevet 11. desember 2018 #7 Skrevet 11. desember 2018 1 time siden, Prøver18 skrev: Har bare prøvd 6 mnd. Tok kikhullsoperasjon for snart to år siden. For å utelukke endometriose Da så, da deler jeg all deres glede 😄 2
Edie Skrevet 14. desember 2018 #8 Skrevet 14. desember 2018 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Edie, adm.
Anbefalte innlegg