Gå til innhold

Dere som gifter dere på bygda! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med fotograf til bryllupet?

Jeg har lett og lett, men finner bare et par hobbyfotografer i mils omkrets fra der vi skal være... :-(

Skulle gjerne tatt med meg fotograf herfra, men det er jo 2-3 timers kjøretur, eller 1 times tid med båt + noen minutters kjøring, så det blir vel kanskje dyrt?!

Har noen gode råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Ser at du holder til i Bergensområdet, så da kan jeg ikke hjelpe deg å skaffe fotograf - men for å svare på spørsmålet ditt:

Vi gifter oss på bygda, men her på stedet har vi faktisk flere dyktige fotografer - så du har vel kanskje veldig uflaks, siden det ikke er så stor tilgang der dere skal gifte dere. :klø:

Håper det ordner seg likevel! :wink:

K

Skrevet

Vi giftet oss slik at fotografen måtte komme til oss mellom middag og kaffe og så måtte vi gamble på at det ble bra nok vær. Ellers hadde vi måttet greid oss med det lille av ekstra lys han hadde med seg og jaget folk ut av det fineste rommet i festlokalet og tatt bildene der. Det hadde nok ordnet seg på et vis det også. :ler:

Uansett reiste han da to timer med bil og 20 min. med ferje og så betalte vi...ja, hva var det da...husker jammen ikke, jeg... Skal sjekke i permen...

Vi fikk 22 bilder for 4000 kr + 500 kroner for kjøring. Så det ble da ikke så ille og så ble bildene nydelige også da med berg og hav på...akkurat slik jeg ønsket meg. :D

Skrevet

Vi gifter oss på bygda. Der er en fotograf som tar de fleste bilder i bygda, og det er jo bare 30-45 min til nærmeste by der også da... Uansett så har vi fått søskenbarnet mitt som jobber med foto til å ta bilder og å filme vielsen. Da har vi han med hele dagen, han er jo likevel en gjest. :)

Gjest Moses - ikke innlogga
Skrevet

Vi skal gifte oss 1 time + ferge fra nærmeste by. Vi løser det slik at vi kvelden før drar til byen for å overnatte på hotell, slik at jeg får ordna meg hos frisør. Pga. dette må vi også ta fotograferinga mens vi er i byen. Etter fotogaferinga reiser vi til vielsen.

Skrevet

Vi skal bruke en naturfotograf. Får finne et fint tre å stå foran...

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi er så heldig at sambos søster og hennes mann er ganske bra fotografer.. Så de tok på seg ansvaret med og ta bildene, hele dagen + brudebildene.

Vi kjøper filmene da..

Skal man ha bildene på en spesiell måte, så kan man jo ta med negativene til en fotoforretning eller en proff fotograf, så vil jeg tro man får hjelp til det...

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi og skal gifte oss på bygda, og der ute finnes det heldigvis en fotograf..

Men jeg regner med at dere sikert ikke er de første som har giftet dere der, kanskje har fotografene på noen steder rundt noen løsninger på å komme dit. Greit å ta en prat med de selv om de er et stykke unna, for det kan godt være at de har en løsning som du ikke har tenkt på i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...