AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Jeg setter mest pris på gaver som er gjennomtenkt og som viser at de kjenner meg, minst pris på de gavene som er kjøpt bare for å kjøpe noe. Anonymkode: f9c28...51b 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Jeg også. Men det sier vel seg selv, gjør det ikke? Anonymkode: eb722...82d 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 Sitat Jeg setter ikke pris på vin som gave. Jeg kan ta ett glass i selskap, men drikker ikke ellers. Pr i dag har jeg 8 flasker vin liggende i boden, alle fikk jeg til jul i fjor. Ellers setter jeg pris på alt jeg får. Jeg er selv elendig på å gi gaver til noen i familien. Jeg gir alltid noe jeg tror mottakeren vil like, og jeg treffer hos de fleste, men det er to stykker jeg tror jeg bommer hvert eneste år. Jeg har prøvd alt fra gavekort, klær, nips, husholdningsapparater, andre fine ting til husholdning (duker, håndklær, sengetøy, gode kjøkkenkniver osv), men har aldri fått en reaksjon på at noe av det har falt i smak. Så i år har jeg gitt opp, og gir noe jeg selv ville likt å fått i deres situasjon, uten å vurdere om jeg tror det er noe de vil like.ø Anonymkode: 21a49...77b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 Jeg setter mest pris på de som er til meg... Anonymkode: 861fb...117
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #5 Skrevet 11. desember 2018 Hater å få nips, pyntegjenstander og slikt. Forbrukervarer er bra! Men ikke slike gavepakker med dusjsåpe/shampoo. Sokker, hansker og luer. Gavekort er også fint da jeg faktisk er god på å bruke de. Det være seg på kultur eller mat, kjøpesenter osv. Julepynt er også fint, det begynner dog å bli en del av det med årene. Men i mine yngre dager var det veldig flott. Vin/alkohol drikker jeg ikke. Anonymkode: 10a0e...3e5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #6 Skrevet 11. desember 2018 Ting som kan spises/drikke/fine stearinlys/opplevelser/veldedige formål som er valgt fordi jeg (og ikke giveren) støtter det. Gavekort er fint om det er butikker jeg handler i. Vil ikke ha gjenstander, har nok i leiligheten. Anonymkode: 4e2e5...852
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå