AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 Vel, for et par mnd siden kastet en venninne opp i kjøkkenvasken min en fuktig kveld. Fyllesyk som jeg var tørket jeg ikke opp før jeg var ferdigsovet ca et døgn etter ugjerningen. Selv etter en omgang med stålbørste var det flekker igjen på det som vel er rustfritt stål. Hva i alle dager? Anonymkode: 6fdc1...c14
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Magesyre har en ph på 2 til 3, samme som Cola og eddik. Vasken skal tåle det. Men hvem vet. Rustfritt stål er ikke rustfritt til evig tid, det får jo skader og slites etter hvert. Mulig det var et svakere beskyttende lag akkurat der flekkene er, og at du fikk skader? Anonymkode: 04912...16f
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 En barndomskompis av meg spiste alt mulig rart, og en gang skulle vi se hva som skjedde om han spiste en sokk. Den ble klippet i små nok biter til at han klarte å svelge bitene, og jeg tror det gikk fire dager før vi så en umiskjennelig Nike logo på ikke fullt så hvit bakgrunn i bæsjen. (Hvilke rare ting man ikke gjorde i barndommen...) Vi fisket den opp og vasket den, kunne ikke se spor av slitasje når vi sammenliknet med den nå ensomme søstersokken. Bomull tåler i alle fall magesyre. Anonymkode: 4828a...b80
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #5 Skrevet 11. desember 2018 Haha! Takk for hjelpen alle tre. Flekkene er umiskjennelig der og oppsto etter denne episoden, kanskje hadde vedkommende ekstra sur magesyre, ikke vet jeg. Uansett et flekkene er en ekkel påminnelse så får vel bare bite i det sure eplet og bytte ut skiten. Anonymkode: 6fdc1...c14
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #6 Skrevet 11. desember 2018 Prøv med avløpsåpner eller natronlut Anonymkode: e4fe6...add
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #7 Skrevet 11. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv med avløpsåpner eller natronlut Anonymkode: e4fe6...add Vil ikke dette bare det sette enda verre flekker? Anonymkode: 6fdc1...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå