protein gym Skrevet 11. desember 2018 #1 Skrevet 11. desember 2018 (endret) Hei hvordan kontakt man Tv eller Avis eg har tenkt å skrive noe som skjedde men kan ikkje skrive veldig godt språk noen tips? Endret 11. desember 2018 av protein gym
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #2 Skrevet 11. desember 2018 Kan kontakte via nett, tv2 for eksempel gå inn på nettsiden og finn kontakt info der Anonymkode: f5041...55f
protein gym Skrevet 11. desember 2018 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2018 Just now, AnonymBruker said: Kan kontakte via nett, tv2 for eksempel gå inn på nettsiden og finn kontakt info der Anonymkode: f5041...55f takk,men dem trenger penger for å skrive sånne ting?eller eg kan ikkje skrive bra språk
The Kitten Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 Handler dette om den anmeldelsen du har nevt i en annen tråd? Journalister er helt sikkert vant til at ikke alle som kontakter dem har like god formuleringsevne, så det skal du ikke tenke på. Det du bør tenke på er om saken din har en allmenn interesse? Hvis ikke kan det bli vanskelig å få den ut i media.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #5 Skrevet 11. desember 2018 9 minutter siden, protein gym skrev: takk,men dem trenger penger for å skrive sånne ting?eller eg kan ikkje skrive bra språk Nå vet jeg ikke helt hva du sikter til når du skriver sånne ting.. men har du en nyhetssak eller noe som er verdig en avis, så skriver du så godt du kan også hjelper dem deg.. Anonymkode: f5041...55f
protein gym Skrevet 11. desember 2018 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2018 5 minutter siden, The Kitten said: Handler dette om den anmeldelsen du har nevt i en annen tråd? Journalister er helt sikkert vant til at ikke alle som kontakter dem har like god formuleringsevne, så det skal du ikke tenke på. Det du bør tenke på er om saken din har en allmenn interesse? Hvis ikke kan det bli vanskelig å få den ut i media. kjenner
The Kitten Skrevet 11. desember 2018 #7 Skrevet 11. desember 2018 Spør du om du må betale journalisten for å skrive saken din? Det må du ikke. Vi har fri presse i dette landet. Inntektene til mediene kommer fra annonseinntekter, abonnementer og pressestøtte. Personer som stiller opp i media eller fremmer en sak må aldri betale for dette selv.
protein gym Skrevet 11. desember 2018 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2018 15 minutter siden, The Kitten said: Spør du om du må betale journalisten for å skrive saken din? Det må du ikke. Vi har fri presse i dette landet. Inntektene til mediene kommer fra annonseinntekter, abonnementer og pressestøtte. Personer som stiller opp i media eller fremmer en sak må aldri betale for dette selv. bra. jeg kan skrive hva saken gjelder så håpet at dem kan kontakt meg, men hvilken Avis ellet Tv kan du anbefale?
The Kitten Skrevet 11. desember 2018 #9 Skrevet 11. desember 2018 4 minutter siden, protein gym skrev: bra. jeg kan skrive hva saken gjelder så håpet at dem kan kontakt meg, men hvilken Avis ellet Tv kan du anbefale? Hva jeg vill anbefale kommer helt an på hva saken gjelder så for å svare på det må jeg vite mer.
protein gym Skrevet 11. desember 2018 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2018 (endret) 18 minutter siden, The Kitten said: Hva jeg vill anbefale kommer helt an på hva saken gjelder så for å svare på det må jeg vite mer. gjelder mobing og diskriminaring jeg har oppleved på skolen, noen som ikkje liker meg begrunn av hud farge mi og dem var neonazi jeg har snakket med rektor på skolen men han ikke gjørt noe ting, til slutt jeg ble redd i live mitt og sluttet på skolen, Endret 11. desember 2018 av protein gym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå