Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor fikk jeg kjempefine og behagelig tøfler i julegave, de hadde en nydelig farge og jeg har blitt helt avhengig av å ha dem på når jeg hjemme. Venninnen min var på kaffebesøk hos meg for en stund siden og da skrøt jeg av tøflene mine og hvor behagelig de var. Hun prøvde dem og syns de var helt fantastiske å ha på, hun spurte hvor jeg hadde kjøpt dem noe jeg ikke kunne svare på da det var en julegave fra noen. For noen uker siden var hun her igjen for å levere noe til meg, sent på kvelden oppdaget jeg at tøflene var borte, noe jeg syns var veldig rart da jeg aldri har tatt dem ut av huset. I går sendte hun meg en snap og da oppdaget jeg tøflene mine på bildet hun sendte!! Da spurte jeg rett ut om det er mine tøfler. Hun ble kjempeforærmet da jeg antydet at hun hadde stjålet dem og nektet og sa at hun kjøpte på førjulsalg! Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, jeg er helt sikker på at det er hun som har tatt dem, men hvordan skal jeg få dem tilbake?

Anonymkode: 532e8...6f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besøk henne og stjel dem tilbake? Eller spør henne hvor hun kjøpte dem siden dine er forsvunnet? 

• Liker 9
Skrevet

Du bare nekter å dele godtesnopet ditt med henne neste gang hun er på besøk! Da tenker jeg hun lærer. Makan! 

Anonymkode: 95558...472

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, altflyter skrev:

Besøk henne og stjel dem tilbake? Eller spør henne hvor hun kjøpte dem siden dine er forsvunnet? 

Ja, vurderer faktisk å gjøre det, men da vil hun skjønne at det var meg siden jeg har tatt det opp med henne? Snål oppførsel av henne. Det er merkelig å stjele noens fottøy!

• Liker 3
Skrevet

Det er jo dine tøfler, så du har full rett på å stjele de tilbake. Spør hvor og når hun har kjøpt dem

Anonymkode: 6d728...27e

• Liker 4
Skrevet

Bare ta dem tilbake, hadde jeg gjort. Man stjeler ikke andres fottøy!  Hadde også spurt henne om hun hadde råd mot fotvorter og fotsopp siden du har slitt med det en stund...

Anonymkode: 535e0...d26

• Liker 6
Skrevet

Er det mulig at du bare har rotet de vekk? 

Evt tenk etter, hadde hun med godtesnop i vesken sist hun var på kaffebesøk? Hvis hun ikke delte, kan det nok være et tegn på at hun tok de?

• Liker 3
Skrevet

Spør hun hvor de er kjøpt og be hun vise kontoutskrift/kvittering. Når hun nekter så ønsker du hun et fint liv. 

• Liker 2
Skrevet

Mener du at venninnen din stjal mannen din? Eller mener du boksatvelig talt inne-skoene?

Anonymkode: dab09...e4b

• Liker 3
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Dette var noe av det mest spesielle og sorry (ironiske) jeg har lest! Spør henne hvor hun fikk tak i de, og er de dine, så skal du selvsagt få dem tilbake. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vurderer faktisk å gjøre det, men da vil hun skjønne at det var meg siden jeg har tatt det opp med henne? Snål oppførsel av henne. Det er merkelig å stjele noens fottøy!

Det er jo ikke stjeling hvis du henter noe som er ditt...

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville gjort dette: Si at du har brannvarslingsanlegg med inkludert kamera i leiligheten/huset, og at du kan se opptak i leiligheten via en app på tlf. Så ser du hva hun svarer :)   (Det finnes faktisk brannalarmer med kamera, slik at brannmenn skal enklere kunne se om det er folk inne ved evt brann.) Tipper du da vil få rett svar fra henne.

:):)

Anonymkode: 0ea85...580

• Liker 2
Skrevet
9 hours ago, Peonjenta said:

Pet?

Tvilsomt. Pet var jo morsom. :)

Anonymkode: aac30...71e

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hvorfor er du venner med en tyv? Du tar å stjeler dem tilbake. 

Skrevet

Jeg er glad du spurte med en gang, for dette var skikkelig ubehagelig. :bond::excl:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...