Gå til innhold

Har et lite (stort) problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en mann som er i 20 årene som har et problem. Jeg og min kjæreste har vært sammen i snart 4 år og sexlivet har vært litt opp og ned. Grunnen til dette er at jeg har en litt for stor penis. Når vi har sex krever det mye forarbeid for at den skal gå glatt inn (for å si det fint). Dvs at det er ikke bare å hive henne på kjøkkenbordet og kjøre den inn som de gjør på film. 

Vi har prøvd det meste for å gjøre ting eklere. som diverse glidemidler o.l. Gå ned på henne og slike ting. Men likevel kan det fort ende både med rift og svie. Og da kan det fort gå flere uker til vi er på glid igjen. Dette er veldig problematisk og gjør at vi fort kan vegre oss for å prøve oss igjen pga frykten for at den sure svie skal komme tilbake. Vi har også passet på at ikke det er noe så enkelt som sopp etc. Problemet er at det ikke bare ligger i lengden, men også i tykkelsen. det gjør at hun trenger lang tid på at hun skal bli klar nok. Atså, vi føler vi har prøvd det meste men til ingen nytte, hva kan gjøres? Kan hun være for trang?

Har noen noen lignende erfaringer med dette eller er det noe jeg kan gjøre med dette? trenger sårt hjelp....

Anonymkode: c0223...18d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dvs at det er ikke bare å hive henne på kjøkkenbordet og kjøre den inn som de gjør på film. 

Sånn er det ikke uansett. Kvinner trenger langt foreplay uansett 

Anonymkode: b8249...5d4

• Liker 5
Skrevet

Eller generelt, uavhengig av størrelse 

Anonymkode: b8249...5d4

• Liker 2
Skrevet

Hvor stor er den da? 

Anonymkode: c6e50...ed9

Skrevet

Den er 19,5 cm lang og 16-17 cm i omkrets. Det er kanskje ikke den største, men er likevel et problem for oss desverre. 

Skrevet

Når hun først er klar, da går det greit?

De fleste damer trenger langt forspill da, hvor lenge er det snakk om? Er uansett en del av hele pakka tenker jeg. Ikke bare jokking som er tingen.

Anonymkode: c6e50...ed9

Skrevet

Selv etter at hun er klar nok må vi likevel være forsiktige. Et lite feilgrep og det kan gå galt. Vil si at vi må passe på at posisjonene ikke blir for gale for henne og slikt. Kan fint gå ned på henne i rundt 20 minutter og helst få ho til å komme først. Vet at jokking ikke er det eneste, men føles likevel som er problem når det alltid ligger i baktankene om at det kan gå "galt" når det først kommer til stykket. 

Gjest supernova_87
Skrevet

Gjør dere andre ting når dere har sex, som ikke betyr penetrering? Det er jo mye man kan gjøre for å være nær og intim uten at det er penetrering i vagina. 

Jeg synes det høres ut som at hun kanskje sliter med trang skjede eller noe sånt, for skjeden skal jo være tøyelig, og når man blir skikkelig våt så blir det ikke så stramt der. En ting er at det gjør vondt hvis du kommer for dypt, men du snakker jo om selve penetreringa og ikke bunning. Nå har det seg sånn at jeg hadde et målebånd for hånden, og 16 cm i omkrets er jo ikke så fælt. Mitt beste tips hvis dere ikke sjekker om det er noe medisinsk med hennes vagina/skjede er at hun bruker jordnøttolje og smører i underlivet hver gang hun dusjer, og tar i bruk andre sexformer regelmessig for å ha et godt sexliv. 

PS: Rifter kommer vel fordi det er for tørt? Bruk MER glidemiddel. 

Skrevet

Hva hjelper jordnøttolje med?

Skrevet

Det blir også ofte et problem med at det blir for dypt og hun føler det treffer langt oppi invollene hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...