AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Del Skrevet 10. desember 2018 Hvordan få hvite og skarpe bilder på Instagram? Jeg har alle appene som anbefales - VSCO og Afterlight. Har iPhone X. Dagslys er ikke alltid lett å oppdrive i denne mørketiden. Likevel ser jeg mange kontoer med superfine, lyse, cleane bildet selv inne på treningsstudioer etc. Mine blir bare mørke, litt kornete og kiipe. Tips? Trenger ikke være Instagram-pro. Men skulle gjerne kunnet ta/redigere bildene mine litt finere. Anonymkode: 8f9d3...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Del Skrevet 10. desember 2018 Kamera har jo litt å si, har du en gammel telefon? Sjekk innstillingene på kamera-appen, at du tar bildene med best kvalitet. Anonymkode: bad73...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #3 Del Skrevet 10. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kamera har jo litt å si, har du en gammel telefon? Sjekk innstillingene på kamera-appen, at du tar bildene med best kvalitet. Anonymkode: bad73...88c Har den nyeste iPhonen (iPhone X). Ser mange som mener de kun bruker mobilkamera. Ts Anonymkode: 8f9d3...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #4 Del Skrevet 11. desember 2018 Ta bilder i så godt lys som mulig. Jo dårligere lys, jo mindre bevegelse må det være i bildet. Typisk for instagenerasjonen er at alle bilder skal være overeksponerte. Det kan til en viss grad redigeres i ettertid, men dersom forholdene har vært dritt vil bildet fort fremstå som kornete. Bruker du bare ferdigdefinerte filter eller redigerer du slik som eksponering, kontrast, hvitbalanse selv? Passer du på å justere blenderåpning når du tar bildet? Personlig liker jeg å bruke flere apper, alt etter hvilket uttrykk jeg er ute etter. Spesielt om jeg ikke har mulighet til å redigere på pc. Favoritten er nok Photoshop express, siden den har veldig mange muligheter hvis du setter deg litt inn i det. Kan du vise noen eksempler på bilder du liker, så kan jeg se om jeg ser hva de har gjort for å få den looken? Anonymkode: 2500d...722 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #5 Del Skrevet 11. desember 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta bilder i så godt lys som mulig. Jo dårligere lys, jo mindre bevegelse må det være i bildet. Typisk for instagenerasjonen er at alle bilder skal være overeksponerte. Det kan til en viss grad redigeres i ettertid, men dersom forholdene har vært dritt vil bildet fort fremstå som kornete. Bruker du bare ferdigdefinerte filter eller redigerer du slik som eksponering, kontrast, hvitbalanse selv? Passer du på å justere blenderåpning når du tar bildet? Personlig liker jeg å bruke flere apper, alt etter hvilket uttrykk jeg er ute etter. Spesielt om jeg ikke har mulighet til å redigere på pc. Favoritten er nok Photoshop express, siden den har veldig mange muligheter hvis du setter deg litt inn i det. Kan du vise noen eksempler på bilder du liker, så kan jeg se om jeg ser hva de har gjort for å få den looken? Anonymkode: 2500d...722 InstaEkspert. Anonymkode: 72066...3a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå