AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 Noen som vet hvordan man kan få vertikale bilder på Instagram? Jeg vet at man kan trykke på en knapp slik at bildet blir kvadratisk med hvite kanter, men det er ikke det jeg er ute etter. Har sett kontoer der bildet fyller ut slik at det ser kvadratisk ut på kontoen - men når man trykker seg inn ser man hele bildet. Vanskelig å forklare - håper noen skjønner hva jeg mener 😂😂 Anonymkode: 2459f...f38
SoftKitty Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Når du laster opp et bilde, i første steget er det nederst i venstre hjørnet en liten runding med to "piler" (sånne: < >). Trykk på den så blir det enten landskap eller portrett avhengig av hva det originale bildet var. Du kan så bruke begge fingre for å dra det større/mindre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 1 minutt siden, SoftKitty skrev: Når du laster opp et bilde, i første steget er det nederst i venstre hjørnet en liten runding med to "piler" (sånne: < >). Trykk på den så blir det enten landskap eller portrett avhengig av hva det originale bildet var. Du kan så bruke begge fingre for å dra det større/mindre. Den knappen vet jeg om, men om jeg trykker på den på vertikale bilder så får jeg bare hvite kanter på sidene (slik at bildet blir kvadratisk). Det jeg har sett at andre får til er å legge ut er avlange, hvertikale bilder, som fyller hele bildet. I forhåndsvisningen (når du kommet inn på profilen) ser bildet kvadratisk ut og fylker ut på alle sider uten hvite kanter/rammer. Men når jeg trykker meg inn på selve bildet vises det hele (fortsatt uten hvite rammer). Men tusen takk! Er bare jeg som er dårlig til å forklare! 🥺❤️ Ts Anonymkode: 2459f...f38
Diamant Skrevet 10. desember 2018 #4 Skrevet 10. desember 2018 24 minutter siden, SoftKitty skrev: Når du laster opp et bilde, i første steget er det nederst i venstre hjørnet en liten runding med to "piler" (sånne: < >). Trykk på den så blir det enten landskap eller portrett avhengig av hva det originale bildet var. Du kan så bruke begge fingre for å dra det større/mindre. Takk for tips, dette var nytt for meg
SoftKitty Skrevet 12. desember 2018 #5 Skrevet 12. desember 2018 On 12/10/2018 at 11:37 PM, AnonymBruker said: Den knappen vet jeg om, men om jeg trykker på den på vertikale bilder så får jeg bare hvite kanter på sidene (slik at bildet blir kvadratisk). Det jeg har sett at andre får til er å legge ut er avlange, hvertikale bilder, som fyller hele bildet. I forhåndsvisningen (når du kommet inn på profilen) ser bildet kvadratisk ut og fylker ut på alle sider uten hvite kanter/rammer. Men når jeg trykker meg inn på selve bildet vises det hele (fortsatt uten hvite rammer). Men tusen takk! Er bare jeg som er dårlig til å forklare! 🥺❤️ Ts Anonymkode: 2459f...f38 Hm vet ikke om jeg helt skjønner hva du mener. Men når jeg bruker den knappen på et vertikalt bilde så er det "kvadratisk" i forhåndsvisningen der man redigerer, med hvitt på siden, men det bruker hele bredden av mobilen og blir liksom større når jeg poster det til feeden min Og i forhåndsvisningen inne på profilen min ser det vanlig kvadratisk ut (croppet litt av toppen/bunnen) til man trykker på det.
FantasDick Skrevet 12. desember 2018 #6 Skrevet 12. desember 2018 Jeg bruker den knappen som SoftKitty nevner og alle mine bilder er vertikale i feeden. De får hvite felter på sidene når jeg redigerer, men på profilen er de vertikale uten hvite felter. Har du prøvd å faktisk poste et testbilde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå