Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Jeg har et problem. Sola har begynt og varme og det lukter forferdelig kattepiss på terrassen. Vi har selv en kastert hankatt, men han lukter det ikke av. Hvordan i alle dager skal jeg bli kvitt denne lukten? og hvordan skal jeg unngå at vår katts venner markerer på vår terrasse?
Dagoberta Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 Er ikke sikker, så forhåpentligvis er det andre også som svarer her, men vann blandet med eddik kan kanskje fjerne lukten hvis det ikke hjelper med grønnsåpe (bare husk på at det ikke må være salmiakk i grønnsåpa, det får kattene til å tisse mer på samme plass) og spyling? Tror dyrebutikkene har en spray som kan hjelpe til å holde kattene fra verandaen.
Lia Skrevet 1. april 2005 #3 Skrevet 1. april 2005 Ja det finnes en spray eller en blanding som du kan ha utendørs, og som hindrer katter i å tisse på verandaen eller i blomsterbed. Tror du får kjøpt den på Plantasjen, og den heter noe sånt som "Katt deg vekk." Dette skal være helt ufarlig for kattene - de liker bare ikke lukten av det og holder seg unna.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #4 Skrevet 3. april 2005 Takk for tips. Da skal det vaskes og spyles, tur til Plantasjen for innkjøp og så spraying.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå