AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 Og i det lengste håper at man virkelig ikke ser akkurat slik ut i virkeligheten også? Huff, vil bare legge meg under dyna og bli der... Anonymkode: afab5...ce5 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Når jeg ser meg selv i speilet syns jeg at jeg ser pen ut. På bilder ser jeg sliten, trøtt og generelt fæl ut. Anonymkode: 0ca94...460 11
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 Ja, blir så lei meg! Synes ikke jeg ser sånn ut i speilet. På bilder virker det som jeg enten er fanget i en evig grimase eller at jeg virkelig er ordentlig stygg... 😩 Hvordan skal man vite hvordan man egentlig ser ut når det er sånn? Anonymkode: 8984c...cee 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #4 Skrevet 10. desember 2018 Jeg også! En fotograf fortalte meg en gang at måten lyset treffer ansiktet mitt på ikke er heldig. Ansiktet mitt ser ut som det ikke har konturer, selv om jeg har det.Dessuten er jeg litt asymmetrisk. Jeg prøver å trøste meg med det. Anonymkode: cbc4e...357 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #5 Skrevet 10. desember 2018 Ser forferdelig ut på bilder og i virkeligheten 😂 Anonymkode: 301c2...1a6 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #7 Skrevet 10. desember 2018 Kan se fin ut, men også veldig fæl. Det synes jeg om kroppen min også. Hvis jeg har på f.eks en ullgenser eller ytterklær synes jeg at jeg ser så tynn og sped ut på bildene, men litt mer tettsittende synes jeg at jeg ser helt GIGANTISK ut selv om det ikke er noe valker eller noe som helst sånt. Synes bare armene ser helt gigantiske ut og ja. Blir kvalm faktisk. Anonymkode: 27cc0...85c 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #8 Skrevet 10. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også! En fotograf fortalte meg en gang at måten lyset treffer ansiktet mitt på ikke er heldig. Ansiktet mitt ser ut som det ikke har konturer, selv om jeg har det.Dessuten er jeg litt asymmetrisk. Jeg prøver å trøste meg med det. Anonymkode: cbc4e...357 Får håpe det stemmer og er slik på meg også, jeg ser gammel og sliten og stygg ut. Til og med de over 60 ser yngre ut enn meg, og jeg er så vidt 30. Dette er til å bli nedstemt av, det tærer på selvfølelsen. Anonymkode: afab5...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #9 Skrevet 10. desember 2018 Leste faktisk en teori om det engang. Fordi de gangene vi ser oss selv i speilet, er ansiktet i bevegelse. Men da vi tar bilder av oss selv derimot er ansiktet helt i ro, og dette gjør at vi ser «mindre» pene ut for hjernen vår Anonymkode: 459e1...6de 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #10 Skrevet 10. desember 2018 Forøvrig er det mange jeg møter som jeg kun har sett bilder av, og som enten er mye penere eller styggere i virkeligheten.. Når det gjelder bilder så avhenger det jo veldig av vinkel, lys og øyeblikk Anonymkode: 27cc0...85c 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #11 Skrevet 10. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også! En fotograf fortalte meg en gang at måten lyset treffer ansiktet mitt på ikke er heldig. Ansiktet mitt ser ut som det ikke har konturer, selv om jeg har det.Dessuten er jeg litt asymmetrisk. Jeg prøver å trøste meg med det. Anonymkode: cbc4e...357 Samme her. Ser ut som ansiktet mitt er en måne med bittesmå halvåpne øyne, bitteliten munn, og en bitteliten nese, og en stoooor panne og store kinn. Eneste plassen jeg får skygge eller konturer på bilder er under brynene.. Anonymkode: 00112...ed7
FrodeF Skrevet 10. desember 2018 #12 Skrevet 10. desember 2018 Dersom du synes alle andre ser ut som ellers på bildene så gjør nok du det også.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #13 Skrevet 10. desember 2018 Akkurat nå, FrodeF skrev: Dersom du synes alle andre ser ut som ellers på bildene så gjør nok du det også. Nei det synes jeg ikke. Anonymkode: afab5...ce5 4
SoWhat? Skrevet 10. desember 2018 #14 Skrevet 10. desember 2018 (endret) Det har litt med ansiktstrekk å gjøre; at noen er bedre definerte. Så handler det veldig mye om lys, skygge og farger. Dette har min venn som er fotograf og billedkunstner forklart meg, så regner med at det stemmer. Og for å svare på spørsmålet så ser jeg sjelden bra ut på bilder tatt av meg innendørs, mens omvendt når det blir tatt utendørs. Endret 10. desember 2018 av SoWhat? 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #16 Skrevet 10. desember 2018 3 minutter siden, FrodeF skrev: Dersom du synes alle andre ser ut som ellers på bildene så gjør nok du det også. Ikke nødvendigvis. Jeg skyr kameraer som pesten, men dersom jeg er så uheldig å måtte bli tatt bilde har jeg alltid fått kommentarer type "øh... er det deg? ikke et helt heldig bilde nei". Helt tydelig at jeg er fryktelig lite fotogen Får også svært mange forsøk når jeg tar nye passbilder eller bilde til bankkort, gir meg etter et par for jeg vet jo at det ikke kommer til å bli noe bra uansett. Anonymkode: 00112...ed7 8
Gjest theTitanic Skrevet 10. desember 2018 #17 Skrevet 10. desember 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser forferdelig ut på bilder og i virkeligheten 😂 Anonymkode: 301c2...1a6 Det er flere av oss.
Prøver18 Skrevet 10. desember 2018 #18 Skrevet 10. desember 2018 jepp. ser 15 kilo tyngre ut... er 13 kilo for tung fra før, så det gjør meg alltid deprimert
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #19 Skrevet 10. desember 2018 På mitt siste pass ser jeg bra ut, på det forrige så jeg ut som en død person 😆 Skjønner ikke at de som sjekket passet trodde det var meg en gang 😗 Noen ganger er jeg smashing på bilder, men ofte ser jeg grusom ut. Jeg pleier å unngå å bli tatt bilde av, og jeg tar aldri selfie! Trøster meg med at ett SMIL kan redde alt 😀 Anonymkode: fdd0c...2cc 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #20 Skrevet 10. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: På mitt siste pass ser jeg bra ut, på det forrige så jeg ut som en død person 😆 Skjønner ikke at de som sjekket passet trodde det var meg en gang 😗 Noen ganger er jeg smashing på bilder, men ofte ser jeg grusom ut. Jeg pleier å unngå å bli tatt bilde av, og jeg tar aldri selfie! Trøster meg med at ett SMIL kan redde alt 😀 Anonymkode: fdd0c...2cc På meg blir smil værre, for da blir posene under øynene ekstra tydelig når huden trekker seg oppover😢 Anonymkode: afab5...ce5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå