Gå til innhold

Juletråden for fattiglus og gnitalus :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tråden er for alle oss som har lite penger å rutte med, eller bare er gnien som har som felles mål å gjøre jula rimelig. Her kan man dele tips som tilbud på julemat, komme med forslag til rimelige julemiddager, hjemmelagede billige julegaver osv. 

Jeg starter: First Price mandariner 9.90 for 1kg (Meny+flere)

Anonymkode: 6880b...d5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klementiner får du vel ned i 6-7kr/kg på Grønland (for de som bor i Oslo). 

Ellers er jeg litt usikker på kvaliteten, men Rema 1000 hadde julepølse til 11,90 (eller noe i den duren). Skal prøve den i morgen og se. Jeg la også merke til at Castello Blue kostet 17kr på Rema 1000, mot 24kr på Coop Mega (for dere som bruker blåmuggost på pepperkakene). Kjøpte en boks pepperkaker på Rema 1000 til ca 7kr - syntes de billigste er de beste.

Legger ved et skjermbilde over "handlelisten" for uka. Jeg pleier å legge inn prisene fra alle tilbudsavisene og sammenligne hvor det er billigst. 

Skjermbilde 2018-12-10 kl. 21.19.29.png

• Liker 2
  • 11 måneder senere...
Skrevet

Bump. :)

Anonymkode: 45901...02a

Skrevet

Fant julekalender med sjokolade til 29,- til min sønn, hurra!!!

Anonymkode: 40f76...cc2

Skrevet

Det kommer nok mye her fremover :nissevink:

Skrevet
På 10.12.2018 den 21.21, Nuttery skrev:

Klementiner får du vel ned i 6-7kr/kg på Grønland (for de som bor i Oslo). 

Ellers er jeg litt usikker på kvaliteten, men Rema 1000 hadde julepølse til 11,90 (eller noe i den duren). Skal prøve den i morgen og se. Jeg la også merke til at Castello Blue kostet 17kr på Rema 1000, mot 24kr på Coop Mega (for dere som bruker blåmuggost på pepperkakene). Kjøpte en boks pepperkaker på Rema 1000 til ca 7kr - syntes de billigste er de beste.

Legger ved et skjermbilde over "handlelisten" for uka. Jeg pleier å legge inn prisene fra alle tilbudsavisene og sammenligne hvor det er billigst. 

Skjermbilde 2018-12-10 kl. 21.19.29.png

Blåmuggost på pepperkaker? Jeg har lyst til å vite mer.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, CabinCruiser skrev:

Det er nydelig! Og begynner vel å bli ganske vanlig nå. Anbefales! Jeg kjøper ofte de boksene med pepperkaker til 8-9 kroner, og har castello blue oppå. 

Skrevet
1 time siden, CabinCruiser skrev:

Pepperkaker med blåmuggost +et glass portvin. (Høres ut som jeg er ca 90 år, men er i 40-åra. Mulig opplevelsen kan toppes hvis man har på seg røkejakke mens man spiser 😊

• Liker 4
Skrevet

Hmmm, at jeg aldri har hørt om dette før assåå...skal prøve :)

Skrevet

Julepølse, poteter og rødkål er billig. Risengrynsgrøt er billig.

Anonymkode: cf052...24f

Skrevet
På 23.11.2019 den 21.13, Eneri skrev:

Pepperkaker med blåmuggost +et glass portvin. (Høres ut som jeg er ca 90 år, men er i 40-åra. Mulig opplevelsen kan toppes hvis man har på seg røkejakke mens man spiser 😊

Det er must i juletider🤗. Nam!

• Liker 1
Skrevet
På 23.11.2019 den 19.32, CabinCruiser skrev:

Kjempegodt til øl

Skrevet
På Monday, December 10, 2018 den 20.13, AnonymBruker skrev:

Denne tråden er for alle oss som har lite penger å rutte med, eller bare er gnien som har som felles mål å gjøre jula rimelig. Her kan man dele tips som tilbud på julemat, komme med forslag til rimelige julemiddager, hjemmelagede billige julegaver osv. 

Jeg starter: First Price mandariner 9.90 for 1kg (Meny+flere)

Anonymkode: 6880b...d5c

KIWI har iallefall tilbud på julebrus. :nisse::nisse: 

Men jeg har ikke peiling på om dette er over hele landet. Eller om det bare er en lokal greie...    

Anonymkode: b1885...be1

Skrevet

Denne julen er så økonomisk miserabel at jeg dropper julematen og drikker øl på julaften istedet

Anonymkode: 60956...1de

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...