AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 Jeg er utad en realtivt oppegående jente i 30 årene som er i jobb og studerer. Virker utad ganske normal og har ting på stell, men få vet hva jeg virkelig sliter med. Noen her inne i samme situasjon som meg? Ønsker egt å snakke med andre i samme situasjon så man ikke føler seg helt alene.... Har en del panikk og agorafobi, samt overanalyserer kroppslige symptomer etter x antall år med panikkangst! Anonymkode: e8de9...073
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er utad en realtivt oppegående jente i 30 årene som er i jobb og studerer. Virker utad ganske normal og har ting på stell, men få vet hva jeg virkelig sliter med. Noen her inne i samme situasjon som meg? Ønsker egt å snakke med andre i samme situasjon så man ikke føler seg helt alene.... Har en del panikk og agorafobi, samt overanalyserer kroppslige symptomer etter x antall år med panikkangst! Anonymkode: e8de9...073 Akkurat likt som deg💗 veldig få vet hva jeg sliter med. Er snart 30 år, kvinne. Har generalisert angst (men de kroppslige symptomene forverres 10 ganger i veldig trange eller åpne rom) og panikkangst. Verst er natta, den er min fiende. Fikk time hos spesialist som jeg betalte 500 kr for å få beskjeden at det kun var angst. Anonymkode: 41d30...4d7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat likt som deg💗 veldig få vet hva jeg sliter med. Er snart 30 år, kvinne. Har generalisert angst (men de kroppslige symptomene forverres 10 ganger i veldig trange eller åpne rom) og panikkangst. Verst er natta, den er min fiende. Fikk time hos spesialist som jeg betalte 500 kr for å få beskjeden at det kun var angst. Anonymkode: 41d30...4d7 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat likt som deg💗 veldig få vet hva jeg sliter med. Er snart 30 år, kvinne. Har generalisert angst (men de kroppslige symptomene forverres 10 ganger i veldig trange eller åpne rom) og panikkangst. Verst er natta, den er min fiende. Fikk time hos spesialist som jeg betalte 500 kr for å få beskjeden at det kun var angst. Anonymkode: 41d30...4d7 Hadde vært koselig å snakke med deg litt privat hvis du har lyst Har ikke s mange å snakke med om det! Klem Anonymkode: e8de9...073
Poppeloppane Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært koselig å snakke med deg litt privat hvis du har lyst Har ikke s mange å snakke med om det! Klem Anonymkode: e8de9...073 Bare skriv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå