Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Hvor svak er solen nå i mars sammenlignet med f.eks juli? Synes ikke jeg blir brun/rød i det hele tatt!
Gjest gjesta Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 Solen står fremdeles lavt på himmelen, og er mye svakere nå enn den er i juli. Men det er snart på tide å finne frem solkremen.
Orthia Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 Solen tar bra nå, spesielt om du er i høyden og-/eller får reflekser fra sneen (ref. påskebrun). Jeg satt på balkongen i dag fra kl fire til kl fem, og fikk definitivt farge i ansiktet og på brystet.
flowerpower Skrevet 31. mars 2005 #4 Skrevet 31. mars 2005 Siden jeg allerede har hatt ondartet føflekk-kreft har solkremen vært med en stund,nå Moren min døde av dette også, så jeg sier bare : Smør dere! Den angsten som en må takle om en får f.eks hudkreft er ikke noe koselig :evil: Det som er skummelt med denne typen kreft, er at om den sprer seg går den ofte direkte til indre organer og da er en ute og kjører! Det ser ut til at jeg har klart meg,men vil ikke ha det igjen, så jeg smører meg heller for mye enn for lite. For sol må jeg ha (med med fornuft,selvsagt)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå