Gå til innhold

Gutter! Eller damene, spør mannen? Går blowjob som sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Juhu gutter.... eller damer, spør gjerne mannen deres 😊

Går det å få en blowjob som å "ha ett sexliv" i mannens øyne???

Jeg spør altså fordi jeg må innrømme å ha litt laber sexlyst for tiden.. Og vi har i utgangspunktet pleid å ha sex hver dag, så og si... Men de siste par mnd så er jeg ikke helt der.... Klarer heller ikke sette fingeren på hvorfor.. lVi har det bra resten ellers, jeg synes mannen min er dritheit, så er ikke det det skorter på.. Jeg går til og med hele morgenen og tenker at "når han kommer hjem- daaaaaa skal han få naken damekropp servert på dørterskelen"... Meeeeeen, i løpet av dagen så forsvinner liksom den lysta også er jeg bare "ikke der" når klokka blir 18-19 og han endelig kommer hjem....

Greia er, at jeg ønsker jo veldig å la han nyte livet, sex, orgasmer, kall det hva du vil. Og det å gi han en blowjob koster meg ikke en kalori engang.. Jeg digger det.. Og gjør det gladelig. Så jeg har liksom dratt en Heavy blowjob og sørget for at de virkelig holder mål de fleste dagene jeg egentlig ikke er så spess kåt selv... Han virker for så vidt fornøyd, og har ikke sagt noe på det... Hender han sier at "i dag mååå jeg  inn i deg", og likevell kan jeg klare å "snike meg unna" med en blowjob..

Spørsmålet til gutta er, går en blowjob som "sex nok", eller blir dette en slags sextørke for hans del uansett hvor mye jeg prøver å "demme opp"?? 😂🙈 

Vi har egentlig ett ganske så åpent forhold altså, hvor jeg igrunn kan spørre om det meste... Men jeg har liksom ikke lyst til å dra i gang akkurat dette temaet fordi jeg vil ikke han skal tro at "dette gjør hun bare fordi hun føler hun må" eller noe... For jeg elsker å gi han den nytelsen der... Men sannheten er at nå om dagen er det jo egentlig en snike-unna-sex-manøver fordi lysta på sex min vei rett og sett er laber....  Spør gjerne mannen om dere damer får lyst til å dele noen tanker... Men kjenner jeg dere rett deler dere vel tankene uansett 😂 helt fint! 

Anonymkode: 65fc7...dea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at mannen ikke syns det ‘telles’ som

sex. Etter fødsel ble det mye bj og annen kos, men da vi endelig kunne ha samleie, da følte vi at vi hadde sex igjen. Samleie er sex i mine øyne, selv om det ikke er riktig i teorien. 

Men snakk med din kjære. Er lov å ha dårligere lyst i perioder :) 

Anonymkode: 43233...db8

• Liker 2
Skrevet

Kommunikasjon og kommunikasjon. 

Si at du ikke føler for det hvis han vil trenge inn i deg. Og forklar han at du likevel elsker å gi han en blowjob. Men at lysten din ikke er der for tiden. At du ikke klarer å sette fingeren på det. 

Og ikke ta det opp mens dere har sexytime. Jeg vil jo vite hva damen min tenker og føler. Jeg er ikke bare en sexmaskin. Og jeg tipper det er lettere for han også å dele litt av seg når du allerede har gjort det en gang. 

Anonymkode: f18d2...e64

• Liker 2
Skrevet

Tar meg friheten til å snakke på vegne av majoriteten av menn når jeg sier at blowjobs som regel er mer behagelig enn selve akten! Har du perioder hvor du har dempet sexlyst er blowjobs en strålende kompansasjon i seg selv, ikke bekymre deg!

• Liker 4
Skrevet

Vi kan jo ikke vite hva han synes så kommunikasjon er en god begynnelse. Jeg ville personlig savnet intimiteten og kroppskontakten om jeg bare skulle får en bj i stedet for "vanlig" sex, men det er sikkert mulig å kombinere.

Om han ikke vet hvordan du har det så snakk med han. Kred at du vil "hjelpe" han til tross for liten egen sexlyst.

Skrevet
9 hours ago, Ravnen said:

Tar meg friheten til å snakke på vegne av majoriteten av menn når jeg sier at blowjobs som regel er mer behagelig enn selve akten! Har du perioder hvor du har dempet sexlyst er blowjobs en strålende kompansasjon i seg selv, ikke bekymre deg!

For da slipper du å gjøre noe som helst annet enn å nyte? Gir du noe tilbake til partneren din?

Anonymkode: 58198...fc1

• Liker 2
Skrevet

Blowjob er jo en seksuell handling... Men om den ikke er en del av noe mere er det en fattig greie. Endimensjonalt, mekanisk og veldig orgasmefokusert.

Sex er hud, blikk, pust, felles nytelse og slikt oppnås best ved samleie eller gjensidig stimulering.

Jeg er et offer for blowjob i stedet for sex, og jeg føler meg både fattig og avstumpet, og uønsket....livet mitt går forbi uten sex og nærhet, men «ballene mine er tomme»

Anonymkode: 31592...587

• Liker 6
Skrevet

Eksen min synes i alle fall ikke det teltes. 
Noe som er én av grunnene til at det ble slutt mellom oss. 

Anonymkode: 08ba9...96f

Skrevet

Jepp. Blowjob og håndjobb, fotjobb er sex. Alt som fører til orgasme er godt innafor. 

Skrevet (endret)

Nei, en avsuging er ikke erstatning for sex. Det er en quick-fix akkurat der og da, men funker ikke over tid.

Har vært i den situasjonen du beskriver selv, og min erfaring er at savnet etter den nærheten og intimiteten sex med samleie gir, ikke lar seg erstatte med en blowjob.

En gang i blant er det absolutt behagelig å bare lene seg bakover og bli tilfredsstilt, men det blir etter hvert litt amputert når jeg ikke kan gjøre gjengjeld. Og på sikt mangler nærheten og intimiteten som for meg er selve fundamentet i et bra sexliv.

Endret av Hillbill
  • Liker 2
Skrevet

Blowjob er sex. På samme måte som feks epler er mat. På samme måte som de fleste ikke ønsker å bare spise epler, ønsker de fleste mer enn blowjob i sitt sexliv. 

Ofte opplever jeg det å gi partner nytelse som en like viktig del av sexlivet, som det å selv motta. At hun begjærer meg for sin egen nytelse. 

Har selv opplevd litt lignende som TS beskriver, og det hjelper veldig å vite hvorfor det er sånn. Og forstå at det er slik for en stund. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
På 11.12.2018 den 10.29, AnonymBruker skrev:

For da slipper du å gjøre noe som helst annet enn å nyte? Gir du noe tilbake til partneren din?

Søtt forsøk på nedlatende respons på et relativt godt svar på det TS lurte på. Bare fordi BJ er bedre en selve akten betyr det ikke at man ikke tilfredsstiller partneren sin tilbake? Logikken din kan du ta med deg et annet sted.

Endret av Ravnen
  • Liker 2
Skrevet

Vet ikke om jeg skal le eller grine av denne. Lurer på hva som foregikk i hodet ditt da du skrev dette, fullstendig skivebom. 

Anonymkode: 421af...4ad

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke om jeg skal le eller grine av denne. Lurer på hva som foregikk i hodet ditt da du skrev dette, fullstendig skivebom. 

Syns det er helt innafor jeg, for det er jo strengt tatt ikke så givende i seg selv å gi en blowjob, har du f.eks hørt om noen som har fått orgasme av å GI en blowjob? Komme av å bli munnknullet liksom?

Anonymkode: cca63...5ef

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Syns det er helt innafor jeg, for det er jo strengt tatt ikke så givende i seg selv å gi en blowjob, har du f.eks hørt om noen som har fått orgasme av å GI en blowjob? Komme av å bli munnknullet liksom?

Riktig, jeg forstår. Selv liker jeg best ribbe på julaften. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Leser du noe som helst før du kommenterer? Det du skriver gir null mening til det relevante emnet.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere begge to må ta dere en saftig Espa bolle, dette var jo helt bak mål jenter!!!!

Anonymkode: d213c...e73

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Ravnen said:

Leser du noe som helst før du kommenterer? Det du skriver gir null mening til det relevante emnet.

Da er det i så fall noe rart som foregår med forumet, for når har jeg dobbelt og trippelsjekket, og tråden jeg skriver i er blowjobtråden.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er det i så fall noe rart som foregår med forumet, for når har jeg dobbelt og trippelsjekket, og tråden jeg skriver i er blowjobtråden.

Hvor vidt en BJ er givende for kvinnen, eller om at man aldri ga noe tilbake til sin partner var aldri tematikken her hvis du leser over en gang til! 😂

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Ravnen said:

Hvor vidt en BJ er givende for kvinnen, eller om at man aldri ga noe tilbake til sin partner var aldri tematikken her hvis du leser over en gang til! 😂

Jeg svarte ikke på tematikken i HI, jeg svarte på en kommentar og underdiskusjon som utviklet seg, og som fremdeles er relevant for temaet.

Skjønner ikke hva som er galt med det, for det gjør jo alle her inne hele tiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...