AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 Tidligere da jeg har vært på jobbintervju har det vart en god stund - ca 45min-1,5time. I dag var jeg på jobbintervju, og det varte i 20 minutter. Grunnen til dette (tror jeg) var rett og slett at jeg har hatt nøyaktig samme jobb tidligere, med samme arbeidsbeskrivelse. Det visste også intervjueren. Det var liksom ikke noe hun egentlig lurte på om meg, som hun sa "jeg har lest cven og søknaden din, og jeg kjenner jo godt til din tidligere arbeidsplass, så jeg har ikke så mange spørsmål til deg". Da hun spurte om jeg hadde noe spørsmål spurte jeg bare litt generelt om arbeidsplassen (deres kapasitet osv), da jeg egentlig heller ikke hadde noen spørsmål. Er dette negativt? Følte liksom ikke jeg fikk "skinne" eller "vise meg frem" siden hun på en måte visste alt om meg, og jeg visste alt om den arbeidsplassen. Det var vel egentlig bare inn, litt raskt prat (når evt kunne du sett for deg å begynne, hvordan ser du for deg arb livet ditt om 1 år osv), også ut. Tanker? Anonymkode: c0351...110
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Hun virket vel kanskje trygg på deg? Er det flere stillinger? Kanskje du er «bankers» og så kjører hun ordentlig intervjuer med de andre. Anonymkode: 08ac3...5f3 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun virket vel kanskje trygg på deg? Er det flere stillinger? Kanskje du er «bankers» og så kjører hun ordentlig intervjuer med de andre. Anonymkode: 08ac3...5f3 Ja, hun gjorde jo egentlig det. Presiserte flere ganger at det var svært positivt med erfaring innenfor feltet. Det er snakk om en stilling for oss som snart er ferdig med utdanning innenfor dette "hoved"feltet. (Jobben i seg selv er innenfor noe spesialisert). Det er bare tilfeldig at jeg har hatt en jobb innenfor det tidligere. Hun sa at hun hadde flere intervjuer i neste uke, men skulle gi meg tilbakemelding hvordan det gikk. Satt liksom ikke igjen med en veldig positiv følelse slik jeg har gjort tidligere Anonymkode: c0351...110
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #4 Skrevet 10. desember 2018 Hva kan hun ha hørt om deg fra tidligere arbeidssted? Jeg tenker at de burde ha brukt litt tid på å bli kjent med deg selv om de vet at du har erfaring. Det kan jo flere ha. Uansett er det vel ikke så mye du kan gjøre med det nå. Anonymkode: 2239b...a24
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #5 Skrevet 10. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva kan hun ha hørt om deg fra tidligere arbeidssted? Jeg tenker at de burde ha brukt litt tid på å bli kjent med deg selv om de vet at du har erfaring. Det kan jo flere ha. Uansett er det vel ikke så mye du kan gjøre med det nå. Anonymkode: 2239b...a24 Har positive referanser derifra og er godt likt. Grunnen til at jeg ikke jobber der lenger er at jeg har flyttet. Forsåvidt var hun som intervjuet ganske ny - hadde vært "sjef" i 1,5 mnd, tidligere jobbet på gulvet. Så kanskje det rett og slett var mangel på hennes erfaring som intervjuer. Anonymkode: c0351...110 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #6 Skrevet 19. desember 2018 Jeg fikk jobben Anonymkode: c0351...110 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #7 Skrevet 19. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk jobben Anonymkode: c0351...110 Gratulerer Anonymkode: 9c13f...fa1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #8 Skrevet 19. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk jobben Anonymkode: c0351...110 Gratulerer Anonymkode: d01aa...fab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå