AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 Jeg skal kjøpe gave til en jente på 22 år. Hun ønsker seg parfyme, men jeg er usikker på hva som er populære dufter blant unge jenter? En bodylotion som lukter godt er også et alternativ. Er det noen her som kan hjelpe med tips? Anonymkode: d9435...a5f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Miss dior. Anonymkode: 316be...400
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 Gavekort. Ikke kjøp parfyme til noen når du ikke har fått spesifisert hva slags parfyme. Med mindre du legger ved byttelapp. Legger du ved byttelapp så anbefaler jeg Ralph fra Ralph Lauren Anonymkode: 51eb5...e2f
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #4 Skrevet 10. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gavekort. Ikke kjøp parfyme til noen når du ikke har fått spesifisert hva slags parfyme. Med mindre du legger ved byttelapp. Legger du ved byttelapp så anbefaler jeg Ralph fra Ralph Lauren Anonymkode: 51eb5...e2f Takk for tipset. Jeg er enig i at det er vanskelig og litt dumt å kjøpe pafyme uten å vite preferanser, så byttelapp skal jeg ordne. Anonymkode: d9435...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå