AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 Må få luftet ut litt. Min sjef er skikkelig psykopat. Var på møte i dag, der han kalte meg feit, stygg, og at jeg ikke var verdig til å jobbe hos han (han er eier av firmaet sammen med 2 andre) han er allerede på tynn tråd med ledelsen i fra før, og oppfører seg som en idiot, og kontrollstyrer alt. Heldigvis for meg så trakasserte han meg noe skikkelig, og begynte å krangle med meg, når jeg sa jeg ikke satt pris på oppførselen hans. Var noe sånn det var "Jeg er sjefen din, jeg kan bruke deg som jeg vil, jeg kan snakke til akuratt som jeg vil, jeg eier stedet, jeg eier deg for faen". Da lo jeg, og sa at han kan bare drømme om å forsette i denne bedriften. Norge er ikke Amerika. (Han har jobbet halve livet i Amerika). Og du mister snart stillingen din til å kunne vise deg, eller snakke med oss i bedriften. Heldigvis hadde jeg sett den jernia filmen dagen før, og fikk ideen til å ta lydopptak på alt han sa til meg, har også skrevet ned alt han har sagt tidligere, med dato og klokkeslett. Gleder meg så sykt til å sette han på plass som en ansatt, og hvis det ikke blir bedre så kan alle her vente seg en fin nyhets artikkel etterhvert. Han skal knuses Takk for meg YouTube filmen som inspirerte meg til å ta opp samtaler på jobb. Anbefaler de fleste til å gjøre det for hver samtale med en dårlig sjef. Anonymkode: 9f460...937 13
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Kjør på! Hadde en idiot sjef en gang og skulle ønske jeg gjorde dette. Anonymkode: 1e6d4...23d 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Må få luftet ut litt. Min sjef er skikkelig psykopat. Var på møte i dag, der han kalte meg feit, stygg, og at jeg ikke var verdig til å jobbe hos han (han er eier av firmaet sammen med 2 andre) han er allerede på tynn tråd med ledelsen i fra før, og oppfører seg som en idiot, og kontrollstyrer alt. Heldigvis for meg så trakasserte han meg noe skikkelig, og begynte å krangle med meg, når jeg sa jeg ikke satt pris på oppførselen hans. Var noe sånn det var "Jeg er sjefen din, jeg kan bruke deg som jeg vil, jeg kan snakke til akuratt som jeg vil, jeg eier stedet, jeg eier deg for faen". Da lo jeg, og sa at han kan bare drømme om å forsette i denne bedriften. Norge er ikke Amerika. (Han har jobbet halve livet i Amerika). Og du mister snart stillingen din til å kunne vise deg, eller snakke med oss i bedriften. Heldigvis hadde jeg sett den jernia filmen dagen før, og fikk ideen til å ta lydopptak på alt han sa til meg, har også skrevet ned alt han har sagt tidligere, med dato og klokkeslett. Gleder meg så sykt til å sette han på plass som en ansatt, og hvis det ikke blir bedre så kan alle her vente seg en fin nyhets artikkel etterhvert. Han skal knuses Takk for meg YouTube filmen som inspirerte meg til å ta opp samtaler på jobb. Anbefaler de fleste til å gjøre det for hver samtale med en dårlig sjef. Anonymkode: 9f460...937 Du vet at det er straffbart å vise eller å offentliggjøre skjulte opptak til andre uten samtykke fra den som er gjort opptak av? Den ene er ikke bedre enn den andre her. Anonymkode: 2986f...369 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #4 Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du vet at det er straffbart å vise eller å offentliggjøre skjulte opptak til andre uten samtykke fra den som er gjort opptak av? Den ene er ikke bedre enn den andre her. Anonymkode: 2986f...369 Du mener det å trakassere noen kan sidestilles med å ta lydopptak av noen som trakasserer? Stå på Ts, sånn skal ingen måtte bli behandlet på arbeidsplassen sin!! Anonymkode: 4ff69...d24 13
SoWhat? Skrevet 10. desember 2018 #5 Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du vet at det er straffbart å vise eller å offentliggjøre skjulte opptak til andre uten samtykke fra den som er gjort opptak av? Den ene er ikke bedre enn den andre her. Anonymkode: 2986f...369 Hvis det Ts forteller er sant, så er mitt minste problem å se at en er tusen ganger verre enn den andre her. Hallooo 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #6 Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du vet at det er straffbart å vise eller å offentliggjøre skjulte opptak til andre uten samtykke fra den som er gjort opptak av? Den ene er ikke bedre enn den andre her. Anonymkode: 2986f...369 Du tar feil! Så lenge TS er med i samtalen vil det ikke være ulovlig. Hadde TS tatt lydopptak uten at TS er med, ville det vært en annen sak. Du må huske på at det er slik man gjør for å bevise en ulovlig handling i mange tilfeller. Les disse artiklene du: »Det er lov å gjøre lydopptak av samtaler du selv deltar i uten å spørre den eller de du prater med i telefonen eller i et rom.» https://www.dagbladet.no/nyheter/hemmelig-lydopptak-av-samtaler-er-fullt-lovlig/60453007 http://www.juridiskabc.no/sivilprosess/hemmelige-lydopptak-telefonsamtaler-moter/ Anonymkode: 82c2d...801 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #7 Skrevet 10. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mener det å trakassere noen kan sidestilles med å ta lydopptak av noen som trakasserer? Stå på Ts, sånn skal ingen måtte bli behandlet på arbeidsplassen sin!! Anonymkode: 4ff69...d24 TS kommer jo heller ikke til offentliggjøre det for hele verden, men arbeidstilsynet. Anonymkode: 82c2d...801 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #8 Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du vet at det er straffbart å vise eller å offentliggjøre skjulte opptak til andre uten samtykke fra den som er gjort opptak av? Den ene er ikke bedre enn den andre her. Anonymkode: 2986f...369 Faen skulle ikke sitere Anonymkode: 4ff69...d24. TS kommer jo heller ikke til offentliggjøre det for hele verden, men arbeidstilsynet. Anonymkode: 82c2d...801
abc123detvardet Skrevet 10. desember 2018 #9 Skrevet 10. desember 2018 Det er ikke straffbart å foreta hemmelige opptak av samtaler, så lenge man selv deltar i samtalen. Som hovedregel kan slike opptak benyttes om bevis i domstolene. 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #10 Skrevet 10. desember 2018 Jeg burde gjort det samme for en del år siden. Da hadde jeg kanskje kunne fortsatt i jobben uten å ødelegge meg helt. Anonymkode: 7874b...8d8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå