Gå til innhold

10 dager etter innsett og mensmurring + stikking! Hjelp?? Erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 dager siden innsett av ett 4-delt egg i dag, hvis jeg regner dagen etter innsett som dag 1. 

Jeg har en haug av symptomer, men mye kan jo komme av lutinus 🙈  Fikk mensmurring dagen etter innsett som varte i omtrent 4 dager før det gikk over. Så kjente jeg egentlig ikke noe mer i magen. Før i går, da tok mensmurringene seg opp igjen og i dag kommer de og går i varierende styrke. Kjenner også noen «stikk» i underlivet. Føles som tappen er klar for å åpnes og slippe alt ut på en måte. Vanskelig å forklare, som rett før mensen kanskje? Tappen er både høy og mellomhøy, litt mjuk kanskje. Blir ikke helt klok på den.

Disse murringene... Hadde dere det når dere var gravid eller ikke gravid? Ble litt skeptisk når de forsvant og plutselig kom nå 5 dager før forventet mens.

Mens er IKKE velkommen 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri gått på IVF eller medisiner, så jeg kan nok ikke svare på om dette kan gi tilsvarende bivirkninger, men akkurat det du beskrives, der det føles ut som om tappen er åpnet og skal slippe ut alt + stikkinger, murringer (og en slags ømhet eller stølhet i magen) hadde jeg begge ganger jeg har vært gravid i alle fall. 

Lykke til ❤️

Anonymkode: 55b20...f4f

Skrevet

Med Lutinus er det håpløst å tolke symptomer, da den imiterer symptomer..

Ikke at jeg anbefaler det, men du kan teste deg nå 

Anonymkode: 725be...143

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med Lutinus er det håpløst å tolke symptomer, da den imiterer symptomer..

Ikke at jeg anbefaler det, men du kan teste deg nå 

Anonymkode: 725be...143

Testet negativt i går mårrest. Så jeg venter til fredagen som klinikken anbefalte :) Bevarer håpet i mens. Blir så knust av blendahvite tester. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri gått på IVF eller medisiner, så jeg kan nok ikke svare på om dette kan gi tilsvarende bivirkninger, men akkurat det du beskrives, der det føles ut som om tappen er åpnet og skal slippe ut alt + stikkinger, murringer (og en slags ømhet eller stølhet i magen) hadde jeg begge ganger jeg har vært gravid i alle fall. 

Lykke til ❤️

Anonymkode: 55b20...f4f

Så spennende! Takk ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...