Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #21 Skrevet 1. april 2005 Til du som skriver at orgasme og utløsning ikke er det samme. For de aller fleste kommer det samtidig. Og uansett så var ikke det tema her vel? Her var det snakk om antall omganger ikke antall orgasmer. Antall omganger = antall utløsninger.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #22 Skrevet 1. april 2005 Her var det snakk om antall omganger ikke antall orgasmer. Antall omganger = antall utløsninger. Hvor har du det fra? Hva med antall omganger = antall orgasmer? NB! Alle med _litt_ viljestyrke og tålmodighet vil kunne trene seg opp til å holde igjen utløsningen i løpet av et par måneders tid. Det er ikke noe hokus-pokus som bare er forunt "de heldige".
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #23 Skrevet 1. april 2005 Man kan da ikke kalle antall orgasmer for antall runder. En sex-runde er jo per def en utløsning for gutten uten orgasme eller med. Får han flere orgasmer i samme runde er jo det en annen sak...
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2005 #24 Skrevet 1. april 2005 Jeg har vært med på seks runder på en kveld hvor han fikk orgasme hver gang,..herregud så sår jeg ble :oops: Så trådstarteren kan gjerne på ha den rekorden for seg selv,....jeg har ingen som helst planer om å være med på å slå den hvertfall,...
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #25 Skrevet 1. april 2005 Man kan da ikke kalle antall orgasmer for antall runder. En sex-runde er jo per def en utløsning for gutten uten orgasme eller med. Får han flere orgasmer i samme runde er jo det en annen sak... JO! For etter at han får orgasme (uten utløsning) så kan runden være over. Penis blir faktisk halvslapp etter en orgasme uten utløsning, men tar seg opp igjen på 30 sekunder hvis man ønsker å fortsette. Nok en gang uvitenhet fra en som skriver innlegg. Sett igang å tren opp muskelen din (eller typens hvis du er dame) så vet du hva du snakker om!
Gjest Chrizzy Skrevet 1. april 2005 #26 Skrevet 1. april 2005 Alle som har svart i denne tråden viser bare hvor UVITENDE de er på området. 11 orgasmer på en dag/et døgn er meget oppnåelig for de fleste som har trent opp lukkemuskelen. For dere som fortsatt ser ut som spørsmålstegn eller ikke har opplevd det selv eller med typen: Orgasme og utløsning er ikke det samme! Hva mener du :klø: For jenter/kvinner vel å merke!?
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #27 Skrevet 1. april 2005 Hva mener du :klø: For jenter/kvinner vel å merke!? Første innlegg og innlegget til StaminaTor omhandler nok menn...
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #28 Skrevet 2. april 2005 En tidligere elsker av meg er den eneste mannen jeg vet om som forsetter å være stiv gang på gang etter utløsning. Han er som duracelle kaninen :-) Vi hadde sex i en fem, seks timer og han kom veldig mange ganger, og fortsatte knullingen etter hver gang. ikke så mye som ett minutts pause. Synes det var en flott opplevelse, men vet ikke om jeg hadde ønsket at min mann "varte" så lenge. Kan bli ganske utmattet og sår av slikt.
Gjest Her Lax Skrevet 7. april 2005 #29 Skrevet 7. april 2005 Jeg har stort sett ikke noe mål om å ha mest mulig orgasmer på en kveld, men synes det var topp med 11 jeg hihi Hun som jeg hadde sex med var jo med på det hele tiden og syntes det var utrolig deilig og beærende at jeg i det hele tatt tente så mye på henne. Det har sikkert med kjemi å gjøre dette her. I alle fall - hun ble litt sår, men ikke verre enn at det gikk over etter en dag.. Vi hadde masse marathon sex sammen, men målet var selvfølgelig ikke å sette rekorder. Målet var å ha massevis med topp sex
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #30 Skrevet 7. april 2005 Hva er poenget?? Hvis dere ikke greier å ha tilfredstillende sex på 1- 2 runder, burde dere vel heller trene på kvalitet heller enn kvantitet?
Gjest gjest for nå Skrevet 7. april 2005 #31 Skrevet 7. april 2005 er dette noe og skryte av egentlig 11 ganger må jo bare være ubehagelig for deg altså 4-5 ganger for dagen for meg max. kan godt gjøre slik at damen kommer flere ganger men om man skal selv komme 11 ganger tror eg eg hadde død
Lestat Skrevet 7. april 2005 #32 Skrevet 7. april 2005 Hva mener du :klø: For jenter/kvinner vel å merke!? Det gjesten sikter til er at det er mulig for menn å trene seg opp til å kunne stoppe utløsningen, men beholde orgasmen. Han vil da være klar igjen på et blunk/ikke miste reisningen. Tantra knep...
Gjest GreenSky Skrevet 8. april 2005 #33 Skrevet 8. april 2005 Det gjesten sikter til er at det er mulig for menn å trene seg opp til å kunne stoppe utløsningen, men beholde orgasmen. Han vil da være klar igjen på et blunk/ikke miste reisningen. Tantra knep... Og dette vet du fra teori eller praksis?
Lestat Skrevet 8. april 2005 #35 Skrevet 8. april 2005 Og dette vet du fra teori eller praksis? No comment Er nok bare en måte å finne ut det på
Ernie Skrevet 9. april 2005 #36 Skrevet 9. april 2005 Jeg hadde vel vært dø, med det tempoet der! Eller i hvertfall dønn utslitt! Vi kan i helgene elske både morgen, middag og kveld, men det er sjelden jeg har behov for mer enn en orgasme hver gang. Noen ganger fortsetter vi etter at vi begge har hatt orgasme, men som oftest er det da kona som vil ha en eller to til. Jeg er 40 og kona 43 så vi er jo ikke ungdommer, men for oss er sex enda bedre nå enn da vi var unge. Vi bruker mye mer tid når vi har sex og bygger oss mye høyere opp før vi lar orgasmen slippe løs. Dessuten leker vi mer og har et mye mer spennende og variert sexliv. Jeg tror nok jeg orket flere orgamser når jeg var yngre, men jeg har ikke noe større problem med å få ereksjon heldigvis. Sex skal være deilig, en nytelse for begge, og da betyr det neppe så mye hvor mange omganger man orker. Det viktige er kvaliteten på omgangen eller omgangene! For meg er kanskje det fineste ved sex å oppleve at kona får orgasme, og da helst ved munnsex.
krize Skrevet 11. april 2005 #38 Skrevet 11. april 2005 3-4 omgangar i løpet av eit døgn er meir enn nok for meg. Og då treng både eg og han restitusjon ei stund. Blir jo både sliten og sår. :oops: Trådstartar: du har tydeligvis ikkje problem med dette?
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #39 Skrevet 11. april 2005 Jeg har ikke noe ønske om mer enn 1 gang og knapt nok det. Jeg synes sex er oppskrytt og det er jo det samme greia hver gang (selv med variasjon og ulike stillinger..) Mange ganger? Æsj, høres møkk kjedelig ut..noe for enkle sjeler?
Gjest Herr Lax Skrevet 12. april 2005 #40 Skrevet 12. april 2005 Vi hadde ikke sex 11 ganger fordi det var vondt, Ei heller fordi det var viktig med mange omganger. Vi hadde sex 11 ganger fordi begge ville og fordi det var godt. Til deg som skriver at kvalitet er bedre en kvantitet. Jeg er helt enig. Men når kvaliteten er god følger gjerne ønske om kvantitet. Jeg ser ingen motsetningen mellom kvalitet og kvantitet. Når det er skikkelig deilig vil en jo gjerne ha mer av det gode. Har en dårlig potens vil jo kvantiteten bli lav så klart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå