Gjest Herr Lax Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Hei Jeg er en mann som er er potent. Rekorden min er 11 omganger/orgasmer i løpet av en kveld og natt sammen med en dame. Er det uvanlig mye? Eller er det noen som har opplevd mer fra en mann på en kveld? Jeg var 28 da rekorden ble satt. Nå er jeg 38 men har ikke merket noe særlig mindre lyst og iver. Men 11 omganger har jeg altså ikke klart igjen
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 Hei Jeg er en mann som er er potent. Rekorden min er 11 omganger/orgasmer i løpet av en kveld og natt sammen med en dame. Er det uvanlig mye? Slapp av kjære; det er helt normalt!
Gjest Dazed Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 11 ganger? :o Hehe. så mange har ikke jeg og min kjæreste, i alle fall!
Gjest Madam Felle Skrevet 31. mars 2005 #4 Skrevet 31. mars 2005 Nei takk, får være måte på hvor mange ganger en skal holde på. Behøver faktisk tid til å puste, sove, spise osv mellom varvene. Så den rekorden kan du ha for min del
Gjest Lizzi Skrevet 31. mars 2005 #5 Skrevet 31. mars 2005 Får inntrykk av at du ønsker å skryte og fremstille deg som en superelsker. Til opplysning er det ikke antall omganger som avgjør om du er det.
Gjest GreenSky Skrevet 31. mars 2005 #6 Skrevet 31. mars 2005 11 ganger hadde ikke jeg orket, da hadde jeg nok blitt temmelig sår.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #8 Skrevet 31. mars 2005 11 ganger hadde ikke jeg orket' date= da hadde jeg nok blitt temmelig sår. Men Herr Lax sin stumme Barbara, hun bare tok imot og tok imot...
-Fisken- Skrevet 31. mars 2005 #9 Skrevet 31. mars 2005 Jeg har vært med på 3, det gjorde meg mer enn sår nok for å si det sånn.
Felixa Skrevet 31. mars 2005 #10 Skrevet 31. mars 2005 Det hørtes bare vondt ut, blir sår etter to ganger.
Lestat Skrevet 31. mars 2005 #11 Skrevet 31. mars 2005 Tja, 11 orgasmer/utløsninger i løpet av et døgn er vel egentlig ikke noen stor sak på "egen hånd". Spørsmålet er vel egentlig mer hvordan damen hadde det etter rekordforsøket ditt ja Lenge siden jeg våknet opp og tenkte i at dagen i dag skal jeg bruke på et rekordforsøk for å se hvor potent jeg er. Det er vel mer noe man gjør en gang eller to for morro skyld.... Jeg måler liksom ikke kvaliteten på sex'n jeg har (med meg selv eller med ei dame) med antall omganger/utløsninger jeg har innenfor et gitt tidsrom jeg. Men hey, folk er forskjellige.
Gjest Chrizzy Skrevet 31. mars 2005 #12 Skrevet 31. mars 2005 Jeg synes det hørtes veldi mye ut. Men det er ikke kvantiteten det kommer ann på, det er kvaliteten. Orgasmen er vel bedre også om man holder ut en god stund først?
Gjest en gjest Skrevet 31. mars 2005 #13 Skrevet 31. mars 2005 Hmmm. jeg har gjort det elleve ganger i løpet av et døgn, men ikke i løpet av en kveld. Dette var i begynnelsen i et forhold, og vi bestemte oss for å holde sengen noen dager. Vi forlot bare sengen for dusj, do og mat. Det ble enkel mat og bestillingsmat de to dagene. (Tok på klær når vi tok mot maten selvsagt) Nå er jeg ikke blant de kvinner som trenger noen særlig lang tid før jeg får orgasme, og så er jeg heller ikke avhengig av klitorisorgasme. Det var to veldig deilige dager. Hadde ikke tv på rommet før dag to heller. Men dette var altså i begynnelsen av et forhold, før vi flyttet sammen. Men er enig med de fleste andre her, at det er mye viktigere med kvalitet enn kvantitet. For å si det slik så er vel kvantitet bare et pluss eller ekstra til det som bør være hovedmål: kvalitet.
Gjest Chrizzy Skrevet 31. mars 2005 #14 Skrevet 31. mars 2005 Hmmm. jeg har gjort det elleve ganger i løpet av et døgn, men ikke i løpet av en kveld. Dette var i begynnelsen i et forhold, og vi bestemte oss for å holde sengen noen dager. Vi forlot bare sengen for dusj, do og mat. Det ble enkel mat og bestillingsmat de to dagene. (Tok på klær når vi tok mot maten selvsagt) Nå er jeg ikke blant de kvinner som trenger noen særlig lang tid før jeg får orgasme, og så er jeg heller ikke avhengig av klitorisorgasme. Det var to veldig deilige dager. Hadde ikke tv på rommet før dag to heller. Men dette var altså i begynnelsen av et forhold, før vi flyttet sammen. Men er enig med de fleste andre her, at det er mye viktigere med kvalitet enn kvantitet. For å si det slik så er vel kvantitet bare et pluss eller ekstra til det som bør være hovedmål: kvalitet. Hei du en gjest! Er det du som bestandig kaller deg det (en gjest)? Har sett det noen ganger i det siste Er det ikke herlig å få annen orgasme enn bare klitoris? Har du bestandig hatt det sånn, eller skjedde det bare plutselig? Får du ikke en blanding av begge to noen ganger? De synes jeg er best
Gjest en gjest Skrevet 31. mars 2005 #15 Skrevet 31. mars 2005 Hei! Det er meg som har vært "en gjest" en del ganger i det siste ja. Kan jo ikke garantere alle er meg da... men mest sannsynlig. Kaller gjestenavnene mine ulike navn, det viktigste er at jeg kan skille meg fra andre gjester (om det er mange eller det potensielt blir mange gjester). Ja, det er herlig å få annen orgasme enn bare klitoris. Men du må huske at vi er heldige som får det. De fleste kvinner får bare ved hjelp av stimulering av klitoris i tillegg. Jeg har vel "alltid" fått vaginalorgasme, men når jeg begynte å onanere brukte jeg mest å gi meg selv klitorisorgasmer. Så jeg mener at vaginalorgasmer ble mer utviklet eller mer utforsket etter mine første samleier. Å få blanding av de to orgasmene synes jeg er deilig, men ikke noe megaspesielt. De er liksom så kraftige at jeg ikke får til noe mer. Bruker bare å gjøre det av og til om jeg er litt sliten (lettere å få orgasme da) og noen få ganger ellers. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #17 Skrevet 1. april 2005 hehe.. sikkert veldig interessant for dama... 2 min, 2 min, 3 min, 4 min, 4 min, osv.. Det er faktisk metoder som gjør at du kan trene deg opp til å holde litt lenger. Å komme for tidlig er et vanig problem, så ikke bekymre deg. Men det blir så mye bedre for damen om du greier å beherske dette problemet. Målet ditt bør heller være en rekord som sier at du grier holde på lenge i en omgang.
Gjest StaminaTor Skrevet 1. april 2005 #18 Skrevet 1. april 2005 Alle som har svart i denne tråden viser bare hvor UVITENDE de er på området. 11 orgasmer på en dag/et døgn er meget oppnåelig for de fleste som har trent opp lukkemuskelen. For dere som fortsatt ser ut som spørsmålstegn eller ikke har opplevd det selv eller med typen: Orgasme og utløsning er ikke det samme!
Gjest aXan Skrevet 1. april 2005 #19 Skrevet 1. april 2005 Tror både jeg og jenta hadde vært aldeles utslitt hvis jeg skulle kommet mere enn 3-4 på et døgn. Jeg er vel den "unormale" mannen som trenger tid før jeg kommer Det variere mellom 1 time og halvannen. Er max tent, men slik er det bare. Hun derimot får orgasme etter kort tid og er svært tilfreds med mitt forsinket "problem". Selvfølgelig har vi en kjapp en vi også, men da er det hun som kommer og ikke jeg. Jeg synes sex`n i seg selv er best og om jeg ikke får utløsning av en kjapp en så blir det desto bedre dagen etter 8)
Gjest Under middels Skrevet 1. april 2005 #20 Skrevet 1. april 2005 Jeg er vel den "unormale" mannen som trenger tid før jeg kommer Det variere mellom 1 time og halvannen. Er max tent, men slik er det bare. Hun derimot får orgasme etter kort tid og er svært tilfreds med mitt forsinket "problem". Nok et eksempel på at det ikke er så ille med en liten og tynn en.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå