AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 Jeg ventet tr lørdag eller søndag, og begynte å kjenne murringer i magen lørdag kveld. Masse menssmerter også søndag ettermiddag kveld, men har hatt sex begge dagene og ser ingen tegn til tr overhodet. (Pleier å få litt rosa utflod ved sex når mens nærmer seg) men ingenting. Jeg TROR jeg hadde litt forsinket eggløsning, hvertfall hvis jeg skal gjette men jeg sjekker ikke etter eggløsning og dette var første mnd med noen «tegn» så jeg aner ikke.. tatt graviditetstest men den er blendahvit enda.. Noen med noen solskinnshistorier her?❤️ Anonymkode: 0c8bd...17e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Det kan evt. Være eggløsning ikke var før nå i helgen siden du hadde murringer da Anonymkode: aa5b5...53b
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 Men de er der fortsatt.. kommer om kvelden det er slik at jeg alltid føler at «nå kommer mensen» og jeg pleier ikke merke hverken eggløsning eller ha smerter før mensen faktisk er der...:/ pluss at hvis eggløsning var nå så er jo syklusen skikkelig på bærtur.. har stabil syklus til vanlig 🤔 Anonymkode: 0c8bd...17e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #4 Skrevet 10. desember 2018 Ville sjekket for graviditet igjen. Menssmerter uten mens er klassisk graviditetstegn. Anonymkode: fdf90...4f1
kvinne35+ Skrevet 10. desember 2018 #5 Skrevet 10. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men de er der fortsatt.. kommer om kvelden det er slik at jeg alltid føler at «nå kommer mensen» og jeg pleier ikke merke hverken eggløsning eller ha smerter før mensen faktisk er der...:/ pluss at hvis eggløsning var nå så er jo syklusen skikkelig på bærtur.. har stabil syklus til vanlig 🤔 Anonymkode: 0c8bd...17e Mensen verk kommer også ved svangerskap. Da betyr det "livmor som vokser". Noen tester ikke postivt for opptil 1 uke etter forventet menstruasjon.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #6 Skrevet 10. desember 2018 Takk for svar dere:) får fortsette å teste om mensen ikke dukker opp. Håper den ikke kommer!! Anonymkode: 0c8bd...17e 1
kvinne35+ Skrevet 10. desember 2018 #7 Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar dere:) får fortsette å teste om mensen ikke dukker opp. Håper den ikke kommer!! Anonymkode: 0c8bd...17e Håper med deg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå