Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ventet tr lørdag eller søndag, og begynte å kjenne murringer i magen lørdag kveld. Masse menssmerter også søndag ettermiddag kveld, men har hatt sex begge dagene og ser ingen tegn til tr overhodet. (Pleier å få litt rosa utflod ved sex når mens nærmer seg) men ingenting. 

Jeg TROR jeg hadde litt forsinket eggløsning, hvertfall hvis jeg skal gjette men jeg sjekker ikke etter eggløsning og dette var første mnd med noen «tegn» så jeg aner ikke.. 

tatt graviditetstest men den er blendahvit enda.. 

Noen med noen solskinnshistorier her?❤️

Anonymkode: 0c8bd...17e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan evt. Være eggløsning ikke var før nå i helgen siden du hadde murringer da :)

Anonymkode: aa5b5...53b

Skrevet

Men de er der fortsatt.. kommer om kvelden 

det er slik at jeg alltid føler at «nå kommer mensen» og jeg pleier ikke merke hverken eggløsning eller ha smerter før mensen faktisk er der...:/ pluss at hvis eggløsning var nå så er jo syklusen skikkelig på bærtur.. har stabil syklus til vanlig 🤔

Skrevet

Ville sjekket for graviditet igjen. Menssmerter uten mens er klassisk graviditetstegn.

Anonymkode: fdf90...4f1

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de er der fortsatt.. kommer om kvelden 

det er slik at jeg alltid føler at «nå kommer mensen» og jeg pleier ikke merke hverken eggløsning eller ha smerter før mensen faktisk er der...:/ pluss at hvis eggløsning var nå så er jo syklusen skikkelig på bærtur.. har stabil syklus til vanlig 🤔

Mensen verk kommer også ved svangerskap. Da betyr det "livmor som vokser". Noen tester ikke postivt for opptil 1 uke etter forventet menstruasjon.

Skrevet

Takk for svar dere:)

får fortsette å teste om mensen ikke dukker opp. Håper den ikke kommer!!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar dere:)

får fortsette å teste om mensen ikke dukker opp. Håper den ikke kommer!!

Håper med deg ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...