AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 Nok en; hva-skal-jeg-gi-denne-personen-til-jul-tråd... Min far er litt over 70. Han har skrøpelig helse etter et slag. -Ikke alkohol -Ikke mat(han har problemer med å spise nok, og noen ganger kaster han det opp, myk mat er dog bedre) -For dårlig helse til hobbyene sine(friluft og fiske) -Han klarer vanlig hygiene osv. selv, men får hjelp til hushold osv. -Ikke noe til bil, han kan ikke kjøre lengre -Ikke noe elektronikk, får nesten ikke til å ta telefonen når jeg ringer. -Ikke kino, teater el., -Har nok klær Han er glad i å lese og får til det, så har kjøpt en bok, samt sjokoladetrøfler. Han har fått et flott bokmerke til meg i lær før. Kjøpte bladabonnement i fjor.... Hjelp. Anonymkode: e608c...4b8
Jerry Lee Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Fortsett bladabbonnementet da, vel. Det har jeg gjort i flere år til noen gamle og de sier det hadde blitt litt stusselig uten blad i postkassa hver uke. 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nok en; hva-skal-jeg-gi-denne-personen-til-jul-tråd... Min far er litt over 70. Han har skrøpelig helse etter et slag. -Ikke alkohol -Ikke mat(han har problemer med å spise nok, og noen ganger kaster han det opp, myk mat er dog bedre) -For dårlig helse til hobbyene sine(friluft og fiske) -Han klarer vanlig hygiene osv. selv, men får hjelp til hushold osv. -Ikke noe til bil, han kan ikke kjøre lengre -Ikke noe elektronikk, får nesten ikke til å ta telefonen når jeg ringer. -Ikke kino, teater el., -Har nok klær Han er glad i å lese og får til det, så har kjøpt en bok, samt sjokoladetrøfler. Han har fått et flott bokmerke til meg i lær før. Kjøpte bladabonnement i fjor.... Hjelp. Anonymkode: e608c...4b8 Kanskje på tide å tenke på en gamlismobil fra Doro, eller noe sånt? Anonymkode: d8eeb...920
Jerry Lee Skrevet 10. desember 2018 #4 Skrevet 10. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje på tide å tenke på en veldig enkel mobil med store taster fra Doro, eller noe sånt? Anonymkode: d8eeb...920 Rettet for deg, jeg. 1
Chicci Skrevet 10. desember 2018 #5 Skrevet 10. desember 2018 Abbonement på en sportskanal, avis eller noe?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #6 Skrevet 10. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje på tide å tenke på en gamlismobil fra Doro, eller noe sånt? Anonymkode: d8eeb...920 Han har akkurat fått en sånn:) Så litt bedre, men jeg ringer til jeg når telefonsvarer, legger på, så ringer han opp, for det får han til:P 1 minutt siden, Chicci said: Abbonement på en sportskanal, avis eller noe? 9 minutter siden, Jerry Lee said: Fortsett bladabbonnementet da, vel. Det har jeg gjort i flere år til noen gamle og de sier det hadde blitt litt stusselig uten blad i postkassa hver uke. Han har masse kanaler og ser egentlig ikke på så mye sport. Følger litt med på fotball og ski men det er alt. Lokalavisa og VG har han, + 2 ulike blader han abonnerer på. Så sist jeg kjøpte abonnement hadde han jo to med samme tema... Anonymkode: e608c...4b8
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #7 Skrevet 10. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har akkurat fått en sånn:) Så litt bedre, men jeg ringer til jeg når telefonsvarer, legger på, så ringer han opp, for det får han til:P Han har masse kanaler og ser egentlig ikke på så mye sport. Følger litt med på fotball og ski men det er alt. Lokalavisa og VG har han, + 2 ulike blader han abonnerer på. Så sist jeg kjøpte abonnement hadde han jo to med samme tema... Anonymkode: e608c...4b8 Javel. Da vet jeg ikke gitt siden det er uaktuelt og siden du ramset opp 1000 andre uaktuelle ting!! Anonymkode: a833f...0ba
Jerry Lee Skrevet 10. desember 2018 #8 Skrevet 10. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Javel. Da vet jeg ikke gitt siden det er uaktuelt og siden du ramset opp 1000 andre uaktuelle ting!! Anonymkode: a833f...0ba Skulle ikke være anonym her.
BetterCallSaul Skrevet 10. desember 2018 #9 Skrevet 10. desember 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Nok en; hva-skal-jeg-gi-denne-personen-til-jul-tråd... Min far er litt over 70. Han har skrøpelig helse etter et slag. -Ikke alkohol -Ikke mat(han har problemer med å spise nok, og noen ganger kaster han det opp, myk mat er dog bedre) -For dårlig helse til hobbyene sine(friluft og fiske) -Han klarer vanlig hygiene osv. selv, men får hjelp til hushold osv. -Ikke noe til bil, han kan ikke kjøre lengre -Ikke noe elektronikk, får nesten ikke til å ta telefonen når jeg ringer. -Ikke kino, teater el., -Har nok klær Han er glad i å lese og får til det, så har kjøpt en bok, samt sjokoladetrøfler. Han har fått et flott bokmerke til meg i lær før. Kjøpte bladabonnement i fjor.... Hjelp. Anonymkode: e608c...4b8 En bok om fiske f.eks. Kan anbefale "effektivt laksefiske" som kom ut rett før jul i fjor. Den er artig å lese selv om man har lagt fiskestangen på hylla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå