AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Del Skrevet 10. desember 2018 Er det noen som vet om dette servicet er nytt i år, eller om det har gått igjen i flere år? Vurderer å begynne å samle, så jeg vil ikke risikere at serien forsvinner innen neste jul. Anonymkode: 98793...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 10. desember 2018 #2 Del Skrevet 10. desember 2018 Det har eksistert noen år nå, og blir neppe borte med det første. Veldig pent PS: det heter for øvrig servise, ikke service 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Del Skrevet 11. desember 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet om dette servicet er nytt i år, eller om det har gått igjen i flere år? Vurderer å begynne å samle, så jeg vil ikke risikere at serien forsvinner innen neste jul. Anonymkode: 98793...f9e Mener det kom julen for 2 år siden, jeg har ihvertfall servise til 8 enn så lenge så det kom nok ikke i fjor vil jeg tro .Så har det kommet til flere deler i år. Wik&Walsøe har jo flere serviser og har holdt på i mange år, jeg har hele servise til ALV serien også, veldig fornøyd . Så dette serviset har blitt feldig populært og vil nok garantert være å få kjøpt i årene fremover. Tidløst og fint Anonymkode: 515bc...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #4 Del Skrevet 11. desember 2018 Takker for svar 😁 Da kommer jeg nok til å begynne å samle i år. Anonymkode: 98793...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå