AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 Både jeg og samboer mister en del hår hver dag. Jeg fra hodet, han fra kroppen (han har mye kroppshår). Badegulvet er alltid fullt av hår! Jeg kaster alltid håret fra hårbørsten i søpla, allikevel kommer det hver dag masse hår på gulvet. Vasker håret to ganger i uka, og må da også ta opp masse hår fra sluken (greit nok). Igår støvsugde jeg hele leiligheten, og likevel kom det masse! hår på kluten da jeg vasket gulvet idag. Har vasket en vask med klær som jeg har hengt opp siden da, men mesteparten av håret i vaskemaskinen samler seg i små hårballer som er enkle å plukke ut fra den rene vasken. Det som ikke blir til hårballer henger fast på de rene klærne og ender opp på soveromsgulvet (der tørkestativet står). Er det noen som har noen gode tips for å få fjernet håret fra klærne under vask? Finnes det hårsamleballer eller noe sånt jeg kan legge i maskina? Og er eneste løsninga på den uendelige mengden hår på (det hvite..) baderomsgulvet å plukke opp alt håret hver dag? Anonymkode: 1c114...aeb
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Har ingen tips, men vil bare si at det er normalt å miste ca.100 hårstrå fra hodet hver dag. Hvis du da har langt hår, ser det ut som om det er veldig mye. Jeg har samme problemet selv, holder på å klikke noen ganger, men vil heller ikke ha kort hår. Anonymkode: e85e6...56c 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 Og sitter det fast på tepper og sofa etc. lønner det seg å ta på seg en vanlig gul gummihanske som er fuktet og jobbe litt roterende med den på underlaget, for da henger hårstråene fast i hansken og en kan opparbeide seg en liten ball med hår som er enkel å fjerne. Jeg gjør det stadig vekk og det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå