AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Jeg ville sett over notater og repetert litt, men ikke overdrevet det. Ville sørget for å våkne uthvilt, ikke stresse i dusj og ved frokostbordet. Og så lest litt. Kanskje trent litt lett. Anonymkode: f6f66...b37 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville sett over notater og repetert litt, men ikke overdrevet det. Ville sørget for å våkne uthvilt, ikke stresse i dusj og ved frokostbordet. Og så lest litt. Kanskje trent litt lett. Anonymkode: f6f66...b37 ikke dumt. Tenkte kanskje å ta meg en liten løpetur. Takk for tips! ts Anonymkode: b6a58...9b1 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #5 Skrevet 10. desember 2018 Rådet er jo å ikke lese dagen før eksamen og i hvert fall ikke på eksamensdagen. Når det er sagt er det mange som ikke klarer å la bøkene ligge. Anonymkode: 403e0...bbe 3
Serafin Skrevet 10. desember 2018 #6 Skrevet 10. desember 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: ikke dumt. Tenkte kanskje å ta meg en liten løpetur. Takk for tips! ts Anonymkode: b6a58...9b1 ikke les . Slapp av og ta det med ro før du skal opp til eksamen på selve eksamensdagen. Det er min erfaring etter mange eksamener på to universiteter 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #7 Skrevet 10. desember 2018 Lykke til! Hvilket fag? Jeg skal ha privatisteksamen i morgen, har mest lyst å trekke meg:( Så nervøs og så mye av pensum som ikke sitter:( Anonymkode: faef8...dc7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #9 Skrevet 10. desember 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lykke til! Hvilket fag? Jeg skal ha privatisteksamen i morgen, har mest lyst å trekke meg:( Så nervøs og så mye av pensum som ikke sitter:( Anonymkode: faef8...dc7 Jeg skal også ha i morgen og er også dritnervøs!! Rettslære 1! hva med deg? Masse lykke til du også! ts Anonymkode: b6a58...9b1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #10 Skrevet 10. desember 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal også ha i morgen og er også dritnervøs!! Rettslære 1! hva med deg? Masse lykke til du også! ts Anonymkode: b6a58...9b1 Naturfag! Gruer meg. Bare lyst til å droppe det:( Har du tatt privatisteksamen i naturfag ? Lykke til i morgen! Anonymkode: faef8...dc7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #11 Skrevet 11. desember 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Naturfag! Gruer meg. Bare lyst til å droppe det:( Har du tatt privatisteksamen i naturfag ? Lykke til i morgen! Anonymkode: faef8...dc7 Nei det har jeg ikke. Men det kommer nok til å gå bra!! ts Anonymkode: b6a58...9b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå