AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 Psykolog er prøvd i lang tid uten hell. Er ulykkelig og ser ingen håp for fremtiden lenger, har for mye sorg og bagasje til det. Vil jeg noen gang føle meg lettere og få tilbake min indre styrke? Anonymkode: eda38...f0b
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Hei, jeg spår deg. I din fortid ser jeg forferdelige ting, et sårbart menneske dom ble offer for vonde ting og opplevde mye vondt, selv om du ikke tror det, så var det ingenting av det forferdelige som ble gjort mot deg som klarte å knekke deg. Du har vært flink, du har brutt vekk og fått ting mer på avstand. Din situasjon pr i dag er at du er langt sterkere enn du tror eller kan forestille deg, men målene du tenker på eller ser for deg som er uoppnåelige, er kanskje litt for store å starte med? Små mål er også mål, små skritt er skritt i retning av noe bedre som du allerede velger å se frem mot. Å Alt er ikke tapt hos deg, du trenger bare å finne riktig retning og du er ikke langt unna det. Du har viljestyrke, du har mot, du har det som trengs for å bane vei, men husk, små steg for deg selv. I fremtiden så kommer ikke livet ditt til å være som det har vært eller er nå, du er i en utvikling du kjemper hardt for å oppnå, og du kommer deg stadig avgårde. Ser gode stabile tider i møte for deg, det er ikke store tingene som skal til, små tilfeldigheter eller nye perspektiver på ting hos deg kan endre mye. Du har veldig gode kort for en lys og glad fremtid, se opp, se frem, og ta ett og ett mål om gangen, helt til du er i mål. Bonus: du har en kreativitet i deg som kan hjelpe deg å få litt oversikt over tanker og følelser, skriver du? Anonymkode: b51f7...70e
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Hei, jeg spår deg. I din fortid ser jeg forferdelige ting, et sårbart menneske dom ble offer for vonde ting og opplevde mye vondt, selv om du ikke tror det, så var det ingenting av det forferdelige som ble gjort mot deg som klarte å knekke deg. Du har vært flink, du har brutt vekk og fått ting mer på avstand. Din situasjon pr i dag er at du er langt sterkere enn du tror eller kan forestille deg, men målene du tenker på eller ser for deg som er uoppnåelige, er kanskje litt for store å starte med? Små mål er også mål, små skritt er skritt i retning av noe bedre som du allerede velger å se frem mot. Å Alt er ikke tapt hos deg, du trenger bare å finne riktig retning og du er ikke langt unna det. Du har viljestyrke, du har mot, du har det som trengs for å bane vei, men husk, små steg for deg selv. I fremtiden så kommer ikke livet ditt til å være som det har vært eller er nå, du er i en utvikling du kjemper hardt for å oppnå, og du kommer deg stadig avgårde. Ser gode stabile tider i møte for deg, det er ikke store tingene som skal til, små tilfeldigheter eller nye perspektiver på ting hos deg kan endre mye. Du har veldig gode kort for en lys og glad fremtid, se opp, se frem, og ta ett og ett mål om gangen, helt til du er i mål. Bonus: du har en kreativitet i deg som kan hjelpe deg å få litt oversikt over tanker og følelser, skriver du? Anonymkode: b51f7...70e Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid, det betydde mye ❤️ Ja, målet jeg ser for meg og jobber mot virker uoppnåelig, har hatt lyst å gi opp hver dag det siste halvåret. Veien mot målet er ikke så ille, men målet i seg selv virker så vanskelig at jeg ikke forstår hvordan jeg skal få det til med min bakgrunn og situasjoner i nåtid. Skal fokusere på dette med små skritt og små mål av gangen, og puste med magen. Står også mellom 2 menn i livet mitt, hvor han ene tynger meg men det føles umulig ut å kutte han ut. Håper jeg klarer det etterhvert. Stemmer at jeg er kreativ skrev mye da jeg var yngre og ville bli forfatter. Kanskje ta det opp igjen for å få litt oversikt! Anonymkode: eda38...f0b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #4 Skrevet 11. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid, det betydde mye ❤️ Ja, målet jeg ser for meg og jobber mot virker uoppnåelig, har hatt lyst å gi opp hver dag det siste halvåret. Veien mot målet er ikke så ille, men målet i seg selv virker så vanskelig at jeg ikke forstår hvordan jeg skal få det til med min bakgrunn og situasjoner i nåtid. Skal fokusere på dette med små skritt og små mål av gangen, og puste med magen. Står også mellom 2 menn i livet mitt, hvor han ene tynger meg men det føles umulig ut å kutte han ut. Håper jeg klarer det etterhvert. Stemmer at jeg er kreativ skrev mye da jeg var yngre og ville bli forfatter. Kanskje ta det opp igjen for å få litt oversikt! Anonymkode: eda38...f0b Bare hyggelig, det kommer til å gå veldig bra med deg, du sitter med med makten her! Anonymkode: b51f7...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå