AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 Hvor ofte vasker du innvendige trapper (fra kjeller til første etasje o.l) ? Anonymkode: 51f6a...a18
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 annenhver uke, litt oftere om vinteren Anonymkode: 43542...a58
Duff Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 Støvsuger en gang i uka, tørrmopper en gang i uka og vasker en gang i måneden. Har trappa plassert slik at vi så godt som aldri går med sko i den.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #4 Skrevet 10. desember 2018 Nå har jeg ikke trapp men da jeg bodde hjemme hos foreldre og hadde ansvar for støvsuging og gulv-vask så tok jeg trappene samtidig med resten av gulvene. Støvsugde først 1. etasje, så trappen, så 2. etasje. Deretter vasket jeg i samme rekkefølge. Tror dette ble gjort 1 gang i uken om jeg husker riktig. Det var en vanlig innvendig trapp mellom 2 etasjer i et hus, ikke en trapp man gikk i sko med eller noe. Anonymkode: a97cc...dc1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #5 Skrevet 10. desember 2018 Vi støvsuger trappa en gang i uka, sammen med resten av gulvene. Kjellertrappa tar vi sjeldnere, kanskje et par ganger i mnd avhengig av hvordan vi bruker den. Vi mopper trappene ved behov, dvs veldig sjeldent. Vi bruker ikke sko inne og vi har verken dyr eller barn. Anonymkode: 64e1f...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå