Gå til innhold

Toro Spansk Gryte

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet

Noen som har smakt den nye gryteretten? Var den god?

Er den best med svin eller kylling? Eller annet?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG har ikke smakt den, men har hørt den er kjempegod med kylling! Den ligger i skapet klar til middag i nærmeste fremtid.

Skrevet

Har ikke prøvd den jeg heller, men har nå kjøpt en pose som ligger her og venter...

Skrevet

Ikke smakt. Syns Toro-grytene smaker mer eller mindre det samme. Hvis ikke det har skjedd noe drastisk på 20 år da. Det kan være det er mine fordommer bunnet i 80-tallets opplevelser med Mexicansk, Italiensk osv. som skygger for sola her.

Gjest lillelou
Skrevet

Vi har prøvd den! Helt grei,ikke noe utenom det vanlige, men ok som hurtig hverdagsmiddag. Jeg slengte oppi "et beger"cherrytomater 3-4 min før koketiden var over, og det løftet det hele, syns jeg. :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Har en pose i skuffen, kanskje jeg skulle ha ta opp litt kylling og prøve den i dag! :)

K

Skrevet
Ikke smakt. Syns Toro-grytene smaker mer eller mindre det samme. Hvis ikke det har skjedd noe drastisk på 20 år da. Det kan være det er mine fordommer bunnet i 80-tallets opplevelser med Mexicansk' date=' Italiensk osv. som skygger for sola her.[/quote']

De må piffes opp litt med krydder, kraft, fløte eller hva du måtte ønske. Men jeg synes nå det duger greit til hverdags. Men meksikansk er vel den minst spennende jeg kan tenke meg.. Stroganoff, bali og jegergryte er bedre.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå kan jeg uttale meg, for nå har jeg prøvd! :wink:

Gryta smakte helt greit - ingen overraskende smak, for å si det sånn. Minner ganske mye om andre gryteretter på pose, syns jeg.

Brukte kylling og pasta til jeg, samt at jeg brukte melk i steden for vann og fløte.

Kommer nok til å kjøpe den igjen. :)

K

Skrevet

Den var litt salt synes jeg. Men helt ok. Blir vel spist omtrent like mye som de andre grytene til Toro. Et par ganer i året. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...