Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nylig på Dialogmøte med NAV (pga langtidssykemeld) legen og sjefen min var med. I ettertid har jeg fått høre at sjefen har gjengitt noe av det som skal ha blitt sagt av legen min på møtet til flere av mine kolleger. Han gjenga det også feil, faktisk helt motsatt av det legen sa.

Lurer på om sjefen min har taushetsplikt, og ikke har lov til å si til kolleger hva som blir sagt?

Anonymkode: c2de7...082

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke bra, her ville jeg sagt tydelig fra.

I mange firmaer så er jo ansatte kompis med sjefen, da blir det fort sladring og syklubb der man snakker dritt om andre.

Anonymkode: 7a9e7...09c

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var nylig på Dialogmøte med NAV (pga langtidssykemeld) legen og sjefen min var med. I ettertid har jeg fått høre at sjefen har gjengitt noe av det som skal ha blitt sagt av legen min på møtet til flere av mine kolleger. Han gjenga det også feil, faktisk helt motsatt av det legen sa.

Lurer på om sjefen min har taushetsplikt, og ikke har lov til å si til kolleger hva som blir sagt?

Går du i dialogmøte så er hensikten å ha dialog, med arbeidsplassen. Sjefen er arbeidsplassens utsendte.

Som med alt på dette forumet og med all kommunikasjon to mennesker trenger ikke oppfatte det samme likt, den enes oppfatning er ikke mer rett enn den andres oppfatning. Er du uening så får du gå på jobben og si i fra, om hva du mener legen mente eller sa. 

Kvinner og hørt om at ting har blitt gjengitt av den og den er en vanlig kvinnediskusjon. 

Anonymkode: 9b9bf...874

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går du i dialogmøte så er hensikten å ha dialog, med arbeidsplassen. Sjefen er arbeidsplassens utsendte.

Som med alt på dette forumet og med all kommunikasjon to mennesker trenger ikke oppfatte det samme likt, den enes oppfatning er ikke mer rett enn den andres oppfatning. Er du uening så får du gå på jobben og si i fra, om hva du mener legen mente eller sa. 

Kvinner og hørt om at ting har blitt gjengitt av den og den er en vanlig kvinnediskusjon. 

For et merkelig svar. Hovedproblemet er jo her at sjefen opptrer fryktelig uproffesjonelt. Han skal ikke gjenta ting sagt på NAV-møter i det hele tatt.

TS, her er det bare å gå til verneombud eller nærmeste lignende instans der du jobber, her gjør sjefen din en stor feil!

• Liker 4
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, ja dety kan oppfattes ulikt, helt klart, men her var det snakk om noe som ikke kunne misforstås. Men sett bort i fra hva som ble sagt, så er jeg ute etter om sjefen min har taushetsplikt eller ikke.

Skrevet

Oi. Dette er ikke greit. 

Anonymkode: c0fb9...c6b

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, VoodooChild skrev:

For et merkelig svar. Hovedproblemet er jo her at sjefen opptrer fryktelig uproffesjonelt. Han skal ikke gjenta ting sagt på NAV-møter i det hele tatt.

TS, her er det bare å gå til verneombud eller nærmeste lignende instans der du jobber, her gjør sjefen din en stor feil!

Hei, ja kan høre med verneombudet. Takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...