Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Er det noen her som har hatt alt for sen eggløsning, snakk om 5-6 dager, og blitt gravid? 

Jeg liker å lese slike historier. Er selv sen med eggløsning, og var ferdig for to dager siden. Har nå ømme bryster og menssmerter, men det er vel normalt og mensen er sikkert rett rundt hjørnet. 

Anonymkode: 75245...9b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! 

Ble gravid 13 dager etter jeg trodde eggløsning var. Drev ikke med eggløsningstester, men hadde stort sett syklus på 28 - 31 dager. Tok lang tid før testen ble positiv og ble satt tilbake 13 dager på både tidlig og ordinær ultralyd 😊

Har en nydelig gutt på 4 måneder nå ❤️

Anonymkode: 73f78...bdf

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Ble gravid 13 dager etter jeg trodde eggløsning var. Drev ikke med eggløsningstester, men hadde stort sett syklus på 28 - 31 dager. Tok lang tid før testen ble positiv og ble satt tilbake 13 dager på både tidlig og ordinær ultralyd 😊

Har en nydelig gutt på 4 måneder nå ❤️

Ojj så gøy 😍 hadde du symptomer på eggløsning ?

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ojj så gøy 😍 hadde du symptomer på eggløsning ?

Nei, hadde vel igrunn ikke det, men pleier stort sett ikke få noe særlig med symptomer på eggløsning 😅

Skrevet

Så lenge du har eggløsning kan du bli gravid, uansett om den er forsinket eller ikke, så lenge du har sex rundt det tidspunktet...

Anonymkode: 0edba...0d1

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hadde vel igrunn ikke det, men pleier stort sett ikke få noe særlig med symptomer på eggløsning 😅

Heldig:) jeg blir så grumpy rundt eggløsning..så nå varte jo alt ekstra lenge ..🙂🙂🙂

Gratulerer så mye forresten ❤😍 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge du har eggløsning kan du bli gravid, uansett om den er forsinket eller ikke, så lenge du har sex rundt det tidspunktet...

Anonymkode: 0edba...0d1

Regna med det, etterlyste derfor historier med denne situasjonen;) ser nå på hi at det var litt spesielt formulert:)

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldig:) jeg blir så grumpy rundt eggløsning..så nå varte jo alt ekstra lenge ..🙂🙂🙂

Gratulerer så mye forresten ❤😍 

Veldig greit å slippe symptomer ja 😊 

Tusen takk ❤️ håper det klaffer for deg også ❤️😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...