Søtpotita Skrevet 31. mars 2005 #1 Skrevet 31. mars 2005 Har tenkt å begynna å eta kun sunne greier no...Så eg treng litt tips...Kva kan eg foreksempel ha på knekkebrødet som både er sunt og ser innbydande ut? Gi meg gjerne andre tips på sunne og friske måltid:)
Gjest piaf Skrevet 31. mars 2005 #2 Skrevet 31. mars 2005 Noen raske forslag: -Grønn salat (feks rød ekeblad og ruccola), kokt egg i skiver, kaviar og litt nykvernet pepper. -Grønn salat og makrell i tomat. -Avokado og tomatbåter med presset sitron, salt og pepper. -Store tomatskiver toppet med sardiner i olje, pepper og litt presset sitron.
Arkana Skrevet 31. mars 2005 #3 Skrevet 31. mars 2005 Noe jeg alltid har likt godt på knekkebrød er naturell smøreost/magerost med agurk, tomat, salt og pepper. Kjempegodt, og jeg får dilla på det rett som det er. Ellers kan du prøve dette: cottage cheese blandes med litt snøfrisk naturell, hakket løk, hakket paprika, litt sitronsaft og de hakkede urtene du måtte ønske.
-Fisken- Skrevet 31. mars 2005 #4 Skrevet 31. mars 2005 Makrell i tomat med agurk, leverpostei med agurk, brunost, hvitost med paprika, litt salat sammen med skinke og agurk. Masse godt du kan ha på knekkebrødet!
Søtpotita Skrevet 3. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2005 Takk for gode tips, gledar meg til eg skal prøva ut nokon av forslaga:)
lene24 Skrevet 4. april 2005 #6 Skrevet 4. april 2005 lett krydderost og paprika på knekkebrødet er kjempe digg!!!!!
Gjest Madeline Skrevet 4. april 2005 #7 Skrevet 4. april 2005 Jeg synes det er kjempegodt med salat, kokt skinke, tomat og agurk på knekkebrødet.
knøtte Skrevet 4. april 2005 #8 Skrevet 4. april 2005 Jeg synes det er kjempegodt med salat' date=' kokt skinke, tomat og agurk på knekkebrødet.[/quote'] enig med deg! Synes dette er spesilet godt på rugsprø..
Gjest Madeline Skrevet 4. april 2005 #9 Skrevet 4. april 2005 enig med deg! Synes dette er spesilet godt på rugsprø.. Det er på rugsprø jeg bruker det. Sundt og godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå