Gå til innhold

Aprilsnarr

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har noen en god aprilsnarr på lager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor du i blokk smører du trappa full av grønnsåpe og roper BRANN!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke det sånn i farta, men for 9 år siden ble lilletrollet vårt født, og da mannen min ringte til min mor for å fortelle det, så bare lo hun. "haha, dette er aprilsnarr, du lurer ikke meg" Gubben brukte 15 min på å overbevise henne. (Vi dro inn på fødestuen grytidlig, og trodde vel ikke at lilletroll skulle komme ut før vi hadde fått gitt beskjed om at vi var dratt på sykehuset)

:hoho:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Bor du i blokk smører du trappa full av grønnsåpe og roper BRANN!

:hoho: det kan jo være farlig, men takk for en god latter :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Lurte på om jeg skulle stille vekkerklokka til mannen feil, for så å sprette ut av senga en time for tidlig fordi vi har "forsovet" oss...

Har ihvertfall ikke kommet på noe bedre enda! Så gode råd tas imot med takk! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fortalte kjæresten til min 17 år gamle søster at hun måtte på abortklinikk og sa jeg skulle be henne ringe ham tilbake når hun kom tilbake. :kul:

Og jeg skremte elskeren min engang ved å si at jeg er gravid.....

Skrevet
Jeg fortalte kjæresten til min 17 år gamle søster at hun måtte på abortklinikk og sa jeg skulle be henne ringe ham tilbake når hun kom tilbake. :kul:

Og jeg skremte elskeren min engang ved å si at jeg er gravid.....

:o Huff, det var stygge spøker...

Skrevet

:o Huff, det var stygge spøker...

:o enig

Gjest lærer
Skrevet

Jeg er lærer og kan mange infame aprilspøker. Elevene vet at man aldri spøker med læreren, så de vet heller ikke om de skal tro på det du sier/gjør. Den mest banale er: gi eleven melding om at han/hun stryker i matte og må gå op til ny eksamen..det er bare det at det må jeg gjøre i morgen selv om det er 1. april og det er alvorlig ment.

Gjest Gitte
Skrevet

mamma og pappa var slemme med meg når jeg var liten.. de sa det var kinderegg i bilen og jeg løøøp for å finne... fant såklart ikkeno siden det var en ondskapsfull aprilsnarr mot en søt liten jente :P

Gjest lærer
Skrevet

Stakkars Gitte. :-( Det er vanskelig å få til noe som er iallefall litt morsomt for alle partene.

Håper elevene finner på noe morsomt i morgen. Jeg skal ialllefall prøve å ikke gjennomskue noe av det de finner på......

Gjest Anonymous
Skrevet
Har ikke det sånn i farta, men for 9 år siden ble lilletrollet vårt født, og da mannen min ringte til min mor for å fortelle det, så bare lo hun. "haha, dette er aprilsnarr, du lurer ikke meg" Gubben brukte 15 min på å overbevise henne. (Vi dro inn på fødestuen grytidlig, og trodde vel ikke at lilletroll skulle komme ut før vi hadde fått gitt beskjed om at vi var dratt på sykehuset)

:hoho:

Det samme skjedde da jeg ble født!

Skrevet
mamma og pappa var slemme med meg når jeg var liten.. de sa det var kinderegg i bilen og jeg løøøp for å finne... fant såklart ikkeno siden det var en ondskapsfull aprilsnarr mot en søt liten jente :P

Likner på den bestemoren min dro på meg :ler:

Hun sa at det skulle være to kroners pant på flaskene (dette var litt før 2,50 ,- panten :) ) - og jeg samlet alle flaskene jeg kunne finne, og løp 1,5 km til butikken for å kjøpe godterier.. det er slemt å få små barn til å tro de skal få sjokolade!

Minner nesten litt om den spøken for et år eller to siden, da noen sa til lærerne at de skulle få lønnspålegg, og mange lærere gråt da de fant ut at det ikke var sant.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nåværende Dagens Næringsliv, tidligere Norges Handels- og Sjøfartstidende, hadde for omtrent 20 år siden en helt genial aprilspøk. De forandret rett og slett tittel på avisen, slik at leserne ble møtt med bokstavene

mammon og undertittelen "Tidligere Norges Handels- og Sjøfartstidende"

Det var visstnok et rush av mennesker som ringte og ville si opp abonnementet den morgenen...

:ler:

Ellers hadde lokalavisa et av sine jevnlige stunt for et par år siden, med utdeling av gratis vin pga. holdbarhetsdato på Polet. Få lot seg lure.

Fetteren min, derimot, tok spøken et stykke videre. Han kom en time for sent på jobb den dagen, bærende på to bøtter med hjemmelaget vin som han påsto han hadde vært på Polet og fått gratis etter oppslaget i avisa. DA var det mange som avspaserte en times tid...

Skrevet

Minner nesten litt om den spøken for et år eller to siden, da noen sa til lærerne at de skulle få lønnspålegg, og mange lærere gråt da de fant ut at det ikke var sant.

Kanskje dette var aprilspøken: at noen skulle tro at en lærer trodde på lønnsøkning sånn uten videre...jeg har aldri møtt en lærer som ikke har et sabla alvorlig forhold til lønn. Derfor er de alltid bedre informert.

Gjest Violetta
Skrevet
Nåværende Dagens Næringsliv, tidligere Norges Handels- og Sjøfartstidende, hadde for omtrent 20 år siden en helt genial aprilspøk. De forandret rett og slett tittel på avisen, slik at leserne ble møtt med bokstavene

mammon og undertittelen "Tidligere Norges Handels- og Sjøfartstidende"

Det var visstnok et rush av mennesker som ringte og ville si opp abonnementet den morgenen...

Ellers hadde lokalavisa et av sine jevnlige stunt for et par år siden, med utdeling av gratis vin pga. holdbarhetsdato på Polet. Få lot seg lure.

Fetteren min, derimot, tok spøken et stykke videre. Han kom en time for sent på jobb den dagen, bærende på to bøtter med hjemmelaget vin som han påsto han hadde vært på Polet og fått gratis etter oppslaget i avisa. DA var det mange som avspaserte en times tid...

:hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

:o enig

Kanskje men jeg fikk meg en god latter fra sjokket deres :)

Skrevet

Jeg synes aprilspøker er litt teite, men synes alltid det er litt moro å se i avisa likevel. :wink:

Jeg og samboeren min forlovet oss 1. april, så for oss er denne datoen spesielt fin.

Gjest gjest1
Skrevet

1.april er noe fælt tull! Dagen går med til å være mistenksom ovenfor alt og alle. Skjønner ikke vitsen, gøy er det ikke.

Gjest gotthard
Skrevet

ringte xn for noen år siden og sa at ungen måtte bo hoss henne til jeg fik bygd nytt hus da huset vårt brant i natt...glem det sa hu så spøken fikk ikke helt den avslutningen jeg ville ha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...