AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #1 Skrevet 10. desember 2018 I dag er det 1 år siden jeg mistet. Var i uke 13. Er enda ikke blitt gravid og kjenner det tærer skikkelig på. Ble gravid igjen før jeg fikk mensen men mistet veldig tidlig i FEB. Jeg vet at jeg kan bli gravid men det skjer jo ingenting... begynner å bli lei av å prøve også. Neste år blir vi sendt til fertilitetsklinikk. Gruer meg. Redd det feiler oss noe alvorlig siden vi ikke har klart å bli gravide igjen. Dere som har mistet, brukte noen av Dere lang tid på å bli gravide igjen? Anonymkode: 38791...0d6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2 Skrevet 10. desember 2018 Ble gravid i PP8 og mistet i uke 12, ble da gravid 3 mnd etterpå igjen, men mistet dessverre igjen i uke 8. Nå er det 3 mnd siden jeg mistet sist og håper jeg kan få en fin julegave i år med 2 streker. Lykke til! Håper det klaffer for dere snart eller at dere får hjelp Anonymkode: af40b...528
lillemeg90 Skrevet 10. desember 2018 #3 Skrevet 10. desember 2018 Jeg forstår deg godt ❤ Jeg ble gravid i pp1 - mistet i uke 6. Så ble jeg gravid i pp 9 etter SA og mistet i uke 5. Når det hadde gått 1 år siden første SA føltes det veldig tungt og trist. Var heldigvis heldig og ble gravid samme måned og er nå i uke 18.
prøverpåny Skrevet 10. desember 2018 #4 Skrevet 10. desember 2018 (endret) Vet ikke om jeg skal svare - for jeg tror jeg virkelig er utenom normalen. I disse dagene er det fire år siden jeg mistet i uke 10, har dessverre ikke lyktes med graviditet etter det selv om jeg har blitt gravid flere ganger etter det. Har også følt at jeg ikke har blitt tatt seriøst av alle leger siden jeg har et barn og tydeligvis kan bli gravid. Holder nå på med prøverør. Håper fertilitestbehandling er løsningen for dere. Ønsker deg lykke til! ❤️ Endret 10. desember 2018 av prøverpåny Feil 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #5 Skrevet 10. desember 2018 Takk til alle som har svart ❤️ Til deg Prøverpåny - 4 år??? Herregud ❤️ Så forferdelig trist å lese at dere har brukt så lang tid. Vi har også et barn fra før av, blir 11 i Februar. Har fått høre selv at siden jeg har et barn fra før av så kan jeg ta det med ro men herregud da, han blir 11 liksom. Det er 11 år siden sist jeg hadde suksessfult svangerskap. Har også fått høre at jeg bare må ta det med ro og at jeg er blant de som er maks uheldige men at jeg må være glad jeg KAN bli gravid på den naturlige måten. Skulle bare ønske at jeg snart får to streker. Lykke til med prøverør. Krysser alt jeg har ❤️ Anonymkode: 38791...0d6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #6 Skrevet 10. desember 2018 Jeg ble gravid i januar tidligere i år - mistet i uke 9. Ble gravid igjen i juli - mistet i uke 10. Er nå blitt gravid igjen og jeg er snart 8 uker. Så man kan trygt si jeg er nervøs nå 😕 Sjekker meg hele tiden når jeg er på do, blir nervøs av hvert eneste stikk og strekk i mage og underliv. Men jeg skal si meg heldig som KAN bli gravid på naturlig vis, og det relativt fort. Anonymkode: 2657a...c3d
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #7 Skrevet 10. desember 2018 Ja da er du virkelig heldig. Godt at noen av oss har lykken med seg 💛☺️ jeg vet jo at jeg KAN bli gravid selv, men jeg har vanskeligheter med å holde på spiren. Husker sist jeg var gravid nå før jeg mistet (FEB), da hadde min svigermor igjen toalettpapir med nisser på som hadde røde nisseluer, det var ikke optimalt for meg for jeg trodde HELE tiden at det var blod. Skikkelig ekkelt, men så lite skulle til for meg. Jeg mistet jo etterhvert da men jeg vet hvordan du har det. Du tenker og kjenner etter uansett hva det måtte være. Håper spiren klorer seg fast så håper jeg at vi selv får den beste julegaven ❤️ Anonymkode: 38791...0d6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #8 Skrevet 10. desember 2018 Jeg mistet i uke 12, ble gravid 4 måneder etter, men mistet igjen i uke 20. Dette er nå 2 år siden. Jeg spurte om henvisning til gynekolog og er nå på første kur med Femar som skal hjelpe til med eggløsningen. Håper jeg får en positiv test på julaften Lykke til og håper du blir gravid i denne pp`en ❤️ Anonymkode: 02c93...198
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 10. desember 2018 #9 Skrevet 10. desember 2018 ❤️❤️ Forstår godt at dette har vært tøft. Håper at resultatet blir positivt denne gangen. Klem
prøverpåny Skrevet 10. desember 2018 #10 Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk til alle som har svart ❤️ Til deg Prøverpåny - 4 år??? Herregud ❤️ Så forferdelig trist å lese at dere har brukt så lang tid. Vi har også et barn fra før av, blir 11 i Februar. Har fått høre selv at siden jeg har et barn fra før av så kan jeg ta det med ro men herregud da, han blir 11 liksom. Det er 11 år siden sist jeg hadde suksessfult svangerskap. Har også fått høre at jeg bare må ta det med ro og at jeg er blant de som er maks uheldige men at jeg må være glad jeg KAN bli gravid på den naturlige måten. Skulle bare ønske at jeg snart får to streker. Lykke til med prøverør. Krysser alt jeg har ❤️ Anonymkode: 38791...0d6 Herlighet, 11 år er jo som er hel tidsepoke, og hormoner og alt kan jo ha endret seg på de årene. Føler også at vi har vært MAKS uheldige som prøvere med utrolig mye berg- og dalbane i hormoner og følelser, selv om vi er utrolig heldige med barnet vi har. Vi har også prøvd å gjøre ting sammen for parforholdets skyld, det sliter jo på å stadig gå med et uoppfylt ønske.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #11 Skrevet 10. desember 2018 Haha ja, 11 år er maaaange år 😅 Vi er 30 og 31 år nå, samme mann og vi har klarte jo å bli gravide i fjor. Har tatt en del undersøkelser og i følge min lege så ser det bra ut bare at vi har vært maks uheldige. Det er de 2 siste årene vi virkelig har prøvd å bli gravid. Klarte det i fjor men mistet da. Anonymkode: 38791...0d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå