Gå til innhold

Kattungen min er rar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den elsker å sitte i dusjen og glo, etterpå ruller den seg i vannet ! Og den sover i vasken på do, selv om den har en fin kattekurv! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeelt normalt!! 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Anciol skrev:

Den elsker å sitte i dusjen og glo, etterpå ruller den seg i vannet ! Og den sover i vasken på do, selv om den har en fin kattekurv! 

Sikker på at det er en katt?😋

Anonymkode: 8c629...9e4

Skrevet

Kattelogikk 😻

Anonymkode: 3aa42...c14

Skrevet

Helt vanlig 😂 

Anonymkode: c7b2a...5f4

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Du har en helt normal katt 😊

Skrevet

Når jeg drikker vann fra kranen kan det hende min katt hopper ned i vasken og stikker hodet under vann "strålen" for å dusje seg, så jeg tror de fleste katter er rare :) 

Skrevet

Helt normalt 😸

Har en katt som alltid tar hele hodet unna strålen i vannforntenen, ofte bløt på hodet når jeg skal klappe ham😹

Skrevet

Gratulerer - du har fått en helt normalt katt, men en helt normal og kattelogisk oppførsel. Kos dere i årene som kommer 😍

Skrevet

Yngstekatten her i huset liker også å leke med vann ☺️

Skrevet

Hva slags rase er det? Har hørt Bengaler er veldig opptatt av vann :)

Min kunne også sove i vasken, men hun ville ikke ha vann fra springen på seg da. Derimot vil hun alltid inn i dusjen etter vi har dusjet, selv om hun ellers ikke vil bli våt er det tydligvis super-spennende. Hun ruller seg ikke i vannet da.

Anonymkode: 3fc64...616

Skrevet

Kattungen vår er helt besatt av vann 😛 han elsker å leke med vann fra springen, vannskåla står også i kjøkkenvasken fordi han brått finner på at han skal leke med det. Han digger å leke med dusjhodet om vi legger det på gulvet og skrur på litt vann etc. Trener han på at dusjing skal bli greit nå, siden han tolererer vann så greit 😛 

Skrevet

Katten min er blanding av Manx og Tuxedo katt:) og er svart og hvit!

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Trodde ikke katter likte vann??

Skrevet
3 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Myte. Dette er fordi eierne ikke har tatt seg bryet med å venne dem til det. Hunder liker i mange tilfeller ikke vann de heller om de ikke får sin første dusj før de er voksne feks. 

Skrevet
4 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Det er det som sies. Jeg har en av hver. Et bilde av han ene min etter han har lekt med dryppende vann i dysje 😸

613A212D-F93D-402B-9B7C-D405AFED74CD.jpeg

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Er vel litt forskjellig fra katt til katt. Har en som pleier å løpe som en gal i vannpyttene, leke i vannet i dusjen o.l. Men det må være når den selv finner det for godt. Den har blitt tvangsdusjet en gang av nødvendighet, men det var ikke så populært igjen. 

Anonymkode: 92bbb...1d8

Skrevet
På 10.12.2018 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Myte. Dette er fordi eierne ikke har tatt seg bryet med å venne dem til det. Hunder liker i mange tilfeller ikke vann de heller om de ikke får sin første dusj før de er voksne feks. 

Hehe.. Så svart hvitt er det nok ikke

Anonymkode: 3f02c...e38

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hehe.. Så svart hvitt er det nok ikke

Anonymkode: 3f02c...e38

Aldri sagt at det er sånn for alle hvis du leser en gang til. men i mange tilfeller så tenker ikke folk over at dyr må hennes til ting. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...